Mijn zoontje wordt volgende maand alweer 3 jaar en nu ben ik opzoek naar ideeën om te vragen. Hij krijgt van ons de kidizoom van vtech en van zijn zusje een boek van cars. Maar nu moet ik nog iets voor de rest verzinnen. We hebben een eigen Bart Smit hier , ik ben opzoek naar leerzame spelletjes etc. Iemand leuke tips?
ik volg dit ook ff, zoonlief word in juli 3jaar. wil in mei al kado halen uiterlijk (juni uitgerekend en geen zin om alles haast haast te doen) zat te denken aan trampoline. nu in aanbeiding bij intertoys komende 3dagen. maar heb idee dat een 3jarige daar nog niks aan heeft. dus ook ik zoek nog ff verder! heb geen flauw idee!
Mini loco, ministeck pins, vloerpuzzel, domino, memory. @ Roozjuh, mijn zoontje is gek op trampolines. In de speeltuin is hij bijna alleen daar op te vinden. Ik denk dat hij het prachtig zou vinden als we er 1 in de tuin zouden hebben, ik heb alleen geen zin in zo'n gevaarte in mijn tuin Hier wordt het een houten speelwinkeltje. Hij heeft al een keukentje en dat is ook zeer favoriet, dus nu een winkeltje erbij.
buren(waar zoonlief elke dag wel te vinden is) hebben een trampoline, dus hij kan gelukkig wel op een trampoline als ie dat wil maar idd, zo'n giga ding in mn tuin vind ik maar niks. hier ook keukentje, hij vind m erg leuk alhoewel hij er laaste weken niet meer echt naar om kijkt. hij moet echt weer een 'kook periode' hebben dan staat ie er uren aan te kokkerellen.