waar lieve babymeisjes kleding?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vlerkje, 18 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Hoi,

Ik ben voor een kraambezoekje op zoek naar mooie, lieve, beetje traditionele babymeisjes kleding.

Geen spijkerbroekjes dus, maar echt zachte, roze pakjes...

Budget rond de 100 euro, dus mag best wat kosten...

Alle ideeen zijn welkom :)

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
  3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    kleertjes.com en dan de merken jottum, noppies en babyface heeft leuke dingen voor meisjes.

Verder heeft koeka hele lieve wikkelpakjes Koeka, Be Baby en Beaba: De Trappelzak Babywinkel
    als ik een meisje krijg dan wil ik zeker zo'n setje halen, ik vind ze erg mooi.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik had ook een lief roze pakje gekregen van Feetje. Die hebben ook heel lief zacht babyspul.

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Van Koeka inderdaad erg mooie en kwalitatief goede pakjes. Ik heb voor Julie onder andere het "slaappakje" (wat ze dus ook overdag draagt, is gewoon een boxpakje zeg maar) in het zachtroze.

Koeka, Be Baby en Beaba: De Trappelzak Babywinkel

Heel leuk daarbij is de wafel-wikkelcape, die ik ook in zachtroze heb.

Verder heeft Petit Bateau heel lieve, baby-achtige pakjes. Ook erg goede kwaliteit! Onder andere te koop op www.bimbambini.nl (waar ze ook regelmatig leuke uitverkoop hebben).

6. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Ja, als je op zoek wilt naar echt lieve, originele babykleertjes moet je echt online zijn. Ik ben zelf helemaal verliefd geworden op de kleertjes die ze verkopen op www.musjes.com. Echt zo snoezig! Vooral het merk piccalilly is leuk en lief.

7. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Ze hebben bij Lief! nu uitverkoop. Leuke dingen voor jongens én voor meisjes. Ik heb er al heel wat gekocht 8) Liefwinkel! De complete lief! collectie online

@ Miffy77

Is Julie geboren op 6 juli? Als ik zo naar je ticker kijk zijn onze beebjes even oud... als ik het goed heb tenminste :)

8. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hebben ze bij de Bijenkorf geen snoezige babykleertjes? Ik zat ook nog aan Petit Bateau te denken, best wel traditionele Franse babykleding, en af en toe echt om op te eten zo snoezig!

9. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
  10. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik heb een vriendin met een dochtertje, en bijna latijd als ze echt iets meisjesachtig (roze, ruches) aan heeft, is dat van Villa Happ.
    succes!
    ik heb een zoon, dus verder gene idee van roze spul, maar Petit Bateau is inderdaad een heel mooie kwaliteit (waar je dan ook grof voor betaalt...). ze hebben ook jongensspul, vandaar dat ik het weet.

11. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hey,

Ik ben zelf helemaal weg van het merk Baby Barb, is aan de dure kant maar het is zo schattig! Allemaal roezeltjes en schattige kleurtjes.. Je moet maar gewoon een keer intoetsen op google. Mila van ons heeft er echt veel van. Ook kan je het kopen bij kleertjes.com..

Succes met je keuze.. Het is zo moeilijk want ze hebben zulke leuke dingen allemaal:)

Groetjes

Deel Deze Pagina