Waar lig jij wakker van?

Discussie in 'De lounge' gestart door Magnolia29, 5 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Wat naar zeg.. heel veel sterkte de komende tijd.

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Haha!! We hebben heel vaak Bob Ross gekeken! Zo ontspannend!

Zal het eens proberen als ik weer wakker lig ;)

Vero0504 vindt dit leuk.
  3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dikke knuffel

JupitR vindt dit leuk.
  4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    @JupitR in de handtekening van @Averlhach staan in elk geval een aantal tips die je zonder problemen kan toepassen. Manier van aanmaken van de fles, manier van verschonen. Hoe de fles geven etc. Kijk even naar de tips die je kan proberen zonder dat je wat veranderd aan de samenstelling van de fles. (dus nog niet indikken bijv). Misschien zie je daarmee al een verbetering.

Wij hadden een kind die zich juist de pletter dronk tegen t zuur (verborgen reflux), maar de tegenhanger was dat ze ook niet best tegen de hoeveelheid lactose kon. Met frisolac loste we t probleem van de melk op, reflux leefregels hadden we al in gebruik dat verminderde de reflux al een eind. Fles interval aangepast na observeren wanneer ze ging hikken en slikken (buiten de voedingen). Voor t laatste zetje kwam een paar weken later pas dat indikken bij ons.

Probeer ook bij te houden wat je ziet aan haar gedrag, wanneer en hoeveel ze drinkt en evt activiteiten ofzo. Soms zie je daar een patroon in en anders zal je net zien, vraagt de huisarts je t om dat een weekje bij te houden. (kan je maar alvast gehad hebben).

Averlhach vindt dit leuk.
  5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Dank je... jaa..ik luister vaak podcasts, klassiek of een meditatie. Dan ben je met wat leuks bezig inderdaad. Maar nu.....
    =============

ik heb zo'n pijn. Laatste rondje met onze pup van 5 maanden; stonden voor de poort. Buurman met hun chagrijnige jack russel net naar buiten. Pup is echt obsessief met andere honden..ik word daar gestoord van en hoop dat het minder wordt. Enfin. Sta te kletsen, hond in bedwang houden. Sleutels al in de hand. Draai om om te gaan. Riem vast.. en ineens met macht zes schiet de hond weg. Met zo'n vaart dat de sleutels 3 meter verderop lagen. Maar ook mijn pols dubbel klapte, enorme ruk aan mijn arm/ elleboog en schouder. En nu kan ik dus amper mijn elleboog nog bewegen. Vingers zeer, pols bij draaien niet goed. Het werd zwart voor mijn ogen. En nu lig ik wakker van de pijn. Hopen dat het ochtend wordt om de dokter te bellen. Had eerder gemoeten... echt..ik bel nooit meer mijn ouders als er wat is. Gisteren heb ik huilend mijn moeder gebeld. Nu net paracetemol genomen. Hopelijk helpt het
    Mennnnwat doet dit zeer. En ja..ik had gisteravond de huisartsenpost moeten bellen, maar dan heb ik twee oppassen nodig. 1x hier thuis en 1x vervoer.

6. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Wat een vervelende samenkomst van omstandigheden! Ik denk dat zo'n voorvallen heftiger binnenkomen als je toch al op je tenen loopt (de pijn buiten beschouwing gelaten). Je pup is nu natuurlijk nog erg onbesuisd, ook dat zal mettertijd beter gaan.
    Hoe gaat het nu met de pijn? Heb je inmiddels een arts gezien? Valt het mee?

Deel Deze Pagina