Waar liggen jullie wakker van?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daphnegracia, 8 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrsb

mrsb Actief lid

24 okt 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van een verstopte neus. Maar mijn verkoudheid is bijna weg. Los van een paar keer moeten plassen slaap ik nog heerlijk meestal.

2. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Deze avond van de misselijkheid, bahbah wat een rotgevoel is dat. En ook constant buikkrampen erbij. Baby is er stil van, beweegt weinig waardoor ik ook een beetje ga liggen piekeren dat er iets is met de kleine. Lang nachtje wordt dit denk ik zo ;)

3. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Piekeren, vaak plassen, bandenpijn, mijn draai niet kunnen vinden. :(

4. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Plassen, pijnlijke handen of spataders, muggen, gewoon omdat het na 2 uur pijn doet om op die ene kant te liggen, lief trappelend meisje in mijn buik, maagzuur, snurkende man, roepende zoons, ook nog oorsuizen, enz. Ik heb het zo druk s nachts!

5. joellaferdi

17 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.

Ik reageer niet vaak op forums maar vind het vooral leuk om mee te lezen . Maar dit keer even anders. Ik zit met het volgende en zoals de topic al zegt ik lig er wakker van!

Ik ben inmiddels bijna 29 weken zwanger van ons 2e wonder en het valt me tot nu toe best zwaar! Ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap last van onwijs hoofdpijn. Ik word hier op gecontroleerd Door middel van bloeddruk in de gaten houden enz. Maar dat is tot nu toe elke keer goed (vorige zwangerschap zwangerscshpsvergiftiging gehad) ze kunnen niets vinden en ben er ook voor bij de huisarts geweest ook hij kon niks vinden. Ik heb ook nu sinds 2 weken menstruatie pijn wat aanhoud en af en toe met vlaage komt en gaat. Ook hier is niks voor te vinden. Het is geen blaasontsteking en ook mijn bloed is op van alles getest.

Het is gewoon heel vervelend omdat ik me vaak hier Door gewoon niet lekker voel. Ik moet al veel rust nemen en word elke keer gewoon naar huis gestuurd met het antwoord dat ze niks kunnen vinden en dat de menstruatie pijn komt van de groei van de baarmoeder. Het is inmiddels nu 2 weken zo met die pijn in me buik en het baart me toch wel een beetje zorgen.
    Ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik laat me elke keer weer naar huis sturen maar echt gerust ben ik er niet.

Ik zou het fijn vinden om te weten wat jullie hier van vinden!

Moet ik hier nu beetje over Door puchen of moet ik me er maar bij neerleggen dat er "niks" is

Bedankt alvast

Groetjes

6. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Precies! Dit heb ik ook. Ik schaam me soms echt kapot. Mijn man verbaasd zich dat ik momenteel geen last van mijn keel heb omdat ik zó hard lig te snurken. Echt vreselijk! Hij is uit pure ellende ook al eens bij mijn dochter gaan liggen, midden in de nacht haha

7. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Rusteloze benen, heb ik nu een kastanjezalf voor en helpt fantastisch!

Deel Deze Pagina