Ik ben het eens met de anderen. Het wordt echt door velen als zeer hinderlijk en irritant ervaren wanneer een kindje onderaan de glijbaan blijft zitten. Omdat veel kinderen leren dat je moet wachten met glijden totdat het kindje voor hun van de glijbaan is afgegaan. Ik heb zelf al een paar keer een kindje van de glijbaan afgehaald, rustig en uitleg gegeven waarom, omdat o.a. mijn dochter niet kon glijden doordat hij bleef zitten en geen aanstalten maakte om op te staan. De kindjes die willen glijden werden daardoor echt wat geïrriteerd. Daardoor kunnen er weer gevaarlijke situaties ontstaan, omdat ze inderdaad uiteindelijk wel gaan glijden, of omdat ze het trapje van de glijbaan afdalen. Misschien ligt het er inderdaad aan hoe je zoontje speelt. Er zijn gewoon bepaalde normen in het spelen. Botsen is echt niet prettig en kan zelfs gevaarlijk zijn op een glijbaan. Dus laat je zoontje gelijk opstaan van de glijbaan en weglopen om vervolgens bijvoorbeeld meteen weer het trapje op te klimmen om opnieuw te gaan glijden.