Hello dames, Ik ben nu 23 weken zwanger en ik heb de baby al eens flink voelen schoppen, en dat vind ik zo een heerlijk gevoel!! Alleen sinds een paar dagen voel ik de baby niet meer en daar maak ik me toch wel zorgen over. Ik wil de verloskundige ook niet bellen voor dit soort dingen. Maar is dat normaal dat je de baby een paar dagen niet voelt? Soms voel ik wel van die lichte klopjes zeg maar, maar ik weet niet of het de baby is, of lucht in mn buik?(heb ik wel eens vaker last van). Een soortgelijke topic bestond al, maar kan het niet meer terug vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hier hetzelfde hoor, vorige week volop activiteit en zag ik het kindje echt van links naar rechts bewegen in mijn buik. De afgelopen drie dagen is het juist erg rustig en de shopjes die ik voel zijn ook een stuk zachter dan vorige week. Vanmorgen controle gehad bij de verloskundige en zij gaf aan dat dit normaal is. Het is belangrijk dat je de kleine iedere dag wel even voelt, hoe hard dat maakt niet uit.
Ik heb dit ook soms, meestal als ik druk was geweest voelde ik het minder. Als je je zorgen maakt, gewoon de vk bellen hoor!! Daar zijn ze voor.
Hoi! Heb er geen ervaring mee maar je maakt je er zorgen over anders had je dit berichtje niet geplaatst dus ik zou toch echt de vk bellen als ik jou was. Daar zijn ze tenslotte voor! Je kunt ze beter te vaak bellen dan één keer te weinig. Gewoon doen dus!
Thanks dames!!.. Ja ik maak me wel vaker zorgen, en heb de verloskundige al heel vaak voor ''kleine'' dingen gebeld. Ik heb a.s woensdag ook weer een controle dus dan wacht ik maar eventjes.