hebben al een tijdje als favoriete naam Fenne, maar ook Britt vinden we erg leuk.. welke naam vinden jullie het leukst? en wat vinden jullie leuk als 2e naam bij Fenne?
Ook hier een absolute Fenne - Fenne Marloes - Fenne Nova - Fenne Louise - Fenne Rosalie - Fenne Marinte - Fenne Laura - Fenne Julia - Fenne Leka Er past zoveel bij Fenne
Ik heb gekozen voor Britt..... Als tweede naam bij Fenne: - Fenne Silke - Fenne Anna - Fenne Imre - Fenne Krista - Fenne Sofie
Fenne! Britt is echt niet mijn smaak. Britte vind ik dan weer leuker. Fenne Annabel Fenne Anna Fenne Rosanne
Ik heb gekozen voor Fenne, vind die naam erg lief klinken. Britt is ook wel leuk maar minder lievelijk en zoals je in mn banner kint zien hou ik erg van zoetsappige namen
Ik heb Fenne gestemd. Ik vind Fenna ook een mooie variant! 2e naam bij Fenne: Sophie, Jasmijn, Emmy, Leah, Lian, Sara, Sari, Silje, Silja.
vind het beide geen je van het namen....heb voor Britt gekozen vind ik nog wel gaan.... Fenne vind ik een beetje te veel in de stijl van Lieve, Feline, Senne, Nore, Lune, June nou ja noem het maar op..... en Britt...moet ik altijd aan Britney denken maar dan chiquer...
Ik heb op Fenne gestemd echt een super leuke naam. Als wij een meisje hadden gekregen had ze ook Fenne geheten Ik vind Britt overigens ook een hele leuk naam ook wel mij smaak maar Fenne net iets leuker
Totdat een vriendin van mij beviel van een dochter Fenne, had ik de naam eigenlijk nog nooit gehoord. Ben daarom wat bevooroordeeld denk ik in mijn stem voor Fenne . Vind het een mooie aparte naam. Britt vind ik ook leuk, klinkt wat stoerder dan Fenne dat weer wat liever klinkt.
Alle 2 niet mijn stijl, maar vind Britt dan net wat stoerder. Fenne vind ik klinken alsof het nog niet af is (de naam dan, niet je kindje )
Alletwee erg leuk! Heb toch gekozen voor Fenne...weet eigenlijk niet waarom die perse mijn voorkeur had... Misschien wel omdat mijn broertje zn (niet zo leuke) ex Britt heet! Hahaha! Ik zou achter Fenne een korte naam zetten...zoals Rose.
meningen hier zijn flink verdeeld zie ik! we neigen zelf toch steeds meer naar Fenne, ben er vrij zeker van dat dat m toch gaat worden. wat 2e namen betreft zitten er erg leuke combinaties tussen, vind met name Sophie er leuk bij passen, maar dat is ook de 2e naam van mijn oudste, dus die valt af. ook Rose vind ik erg leuk erbij, die gaat zeker op het lijstje. wat vinden jullie evt van de combinaties: Fenne Britt (haha) Fenne Lynn Fenne Lily verder zijn alle suggesties nog welkom, vind het zo moeilijk!!