Ha meiden, Ik ben momenteel rond de 13 weken zwanger. Ik heb een echo gehad met 7 weken, 9 weken en 11 weken. (Eenmaal bij de gynaecoloog en twee keer bij verloskundige) Die laatste zou een termijnecho moeten zijn geweest, maar hier is niet duidelijk uitgekomen hoe ver ik nu precies ben. Ik leek weer een paar dagen verder dan na de laatste echo. Ik moest een afspraak maken bij de gynaecoloog rond de 14 weken. Want ik blijf daar toch onder controle i.p.v. de verloskundige praktijk. Maar ik ging er vanuit dat ik dan a.s. dinsdag wel echt zou horen hoe ver ik zou zijn.dus net voor de zekerheid gebeld en blijkt dat ik dan geen echo had staan. Dus die heeft de secretaresse van de gynaecoloog nu wel ingepland na mijn opmerking dat ik de vorige keer geen exacte datum heb meegekregen. Maar nu voelt het een beetje gek. Heb ik dan daar geen recht op? En moet ik deze echo zelf betalen? Alvast bedankt voor de reacties!
Die hoef jijniet zelf te betalen , tenminste daar ga ik vanuit. Blijkbaar staat de datum nog niet vast dus is het medisch gezien nodig.