Ongeveer 6 weken geleden is mijn zoontje (nu 28 maanden) geholpen aan zijn neusamandelen....en wat een verschil!!! Tot nu toe GEEN snot meer gezien (terwijl hij nu wel wat verkouden is maar lang niet zo erg dan normaal) en hij slaapt nu weer op zijn buik!! Ook heeft hij ineens veel minder slaap nodig! Dat middagdutje kan ik eigenlijk wel afschaffen want anders is hij ineens tot 21:30 wakker terwijl hij voorheen soms nog 16-17 uur per dag sliep.... (altijd verkouden, ziek, slecht eten, 's nachts rechtop zitten omdat hij niet door zijn neus kon ademen etc) Maar..........ik sta echt nog het meeste te kijken van zijn groei! Zes weken geleden woog hij vlak voor de operatie 11.8 kgs en was ongeveer 88 cm. En nu...zes weken later.....12.7 kgs en 92 cm!!! Ongelooflijk! Ik weet gewoon niet wat ik meemaak! Altijd maar met moeite wat onsjes bijkomen en nu dan eindelijk gewoon lekker groeien en het blijft eraan hangen! Ik wist echt niet dat zo'n kleine ingreep zo'n groot verschil kon maken....
Heerlijk!! Hier ook zo'n succes verhaal! Een kind die bij elke verkoudheid een oorontsteking kreeg. nu heeft hij buisjes en de neusamandel eruit. Hij wordt nog wel verkouden, maar heeft geen oorpijn meer! Zo zalig om niet bij elke snotneus alle trucs uit de kast te hoeven trekken! Wat een heerlijkheid! En hij eet idd ook veel beter!
Bijzonder hè! Hier ook hoor, nadat mijn zoon buisjes kreeg en neus en keelamandelen eruit gingen is hij maar 1 keer ziek geweest. Daarvoor elke maand wel 1 keer met hoge koorts.
Ja echt, kan er bijna emotioneel van worden. Ik vond het zo erg dat hij altijd zo slecht in z'n vel zat omdat hij altijd zo moeilijk kon ademhalen. Wat ben ik blij dat ik naar een KNO arts ben doorverwezen en die aangaf dat dit nodig was! En ik kan nog steeds niet geloven dat hij bijna een kilo is bijgekomen en 4 cm gegroeid in 6 weken....wat een inhaalslag!
Mijn meisje moet weer opnieuw haar neusamandel laten verwijderen. Ze zijn na ruim een jaar weer aangegroeid Ze komt ook haast niets bij in gewicht en is weer erg veel ziek Ze moet woensdag naar de kinderarts en dan horen we meer. ze weegt nu 13,9 kilo en was in feb 1m05. Hoop dat het bij mijn meisje ook weer goed gaat helpen.
Super dat het zoveel goeds heeft gedaan bij jou mannetje en ze krijgen idd een groeispurt Hopelijk krijgt mijn meisje die ook in de breedte hihi.