Waar ligt die winkel van marktplaats?

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb op marktplaats nog leuk speelgoed gevonden voor ons zoontje en ik kan dat morgen gaan afhalen.
    Was ik net met mijn ouders aan het facetimen en ik vertelde dat en liet foto's van het speelgoed zien via mijn gsm enz,.... Ook gezegd dat ik het morgen kan afhalen.

Daarna een heel gesprek over wat anders maar net voor het afsluiten zei mijn moeder "he maar waar ligt die winkel dan van marktplaats? ik wil daar ook eens naarheen."

Ik hield het niet meer en mijn vader kon zich ook niet meer inhouden :D

2. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Hahaha

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha geweldig!

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zo leuk die reacties he. zo kreeg mijn opa zijn 1e mobiel paar jaar terug. zo zijn ze altijd bereikbaar en kunnen ze altijd bellen . gaat zijn telefoon af en zegt hij" hoe weten hun nu dat ik hier ben" :) je kon me oprapen

mijn vader moest iets op internet opzoeken en we helpen hem altijd. hij zegt o heb geen hulp meer nodig. gewoon www.nl toch. ja pap doe maar :) maar hij kwam er dus niet uit

5. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
  6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Haha geweldig :)

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ooo geweldig zou ook bescheuren

8. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Hahahahaha ik lig krom :D:D

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haaahahaha, prachtig!

10. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    hahahaha geweldig!

@Lovewinnie: die heb ik inderdaad ook vaker gehoord bij ons in de familie ;) erg leuk! hahaha

11. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Mijn moeder vroeg een tijdje terug of dat luchtverfrisser/geurtjesding wat geklemd zit in het roostertje op het dashboard van mijn auto, of dat nou de TomTom is...:D

12. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Mijn oma kan sms'en maar alles is met afkortingen. Soms zijn we wel een half uur bezig met ontcijferen. ;)

13. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.

hahahahahahahaha geweldig!!!

14. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

1 jan 2010
    403
    9
    18
    Hahaha, krijg helemaal de slappe lach:)

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    In almere zit een winkel van marktplaats haha

16. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Haha geniaal!

Een meisje (p) vertelde aan haar vriendin(j)dat ze naar Ikea ging morgen.
    J haar reactie: gaan jullie alweer naar zo'n warm land!

17. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hahahaha

Zo typen mijn ouders altijd een heel webadres in bij google, dus ipv een zoekopdracht typen ze daar www. Zwangerschapspagina. nl

Heb ze al 100x het verschil tussen een zoekbalk en adresbalk uitgelegd maar die komt niet binnen

18. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als ik op visite bij mijn oma van 91 ben, stuur ik mijn man altijd een smsje als ik naar huis ga. Zo kan hij uitrekenen wanneer hij met het koken kan beginnen, omdat ik bijna een uur moet rijden en dan altijd laat thuis ben. Mijn oma had gezien dat ik op mijn telefoon zat te typen, dus ze vraagt: "Heb je hem nu net gebeld?" "Nee oma, dat was een smsje!" Haha, ik had toch helemaal niet met iemand gesproken?

Maar dat kun je haar natuurlijk ook niet kwalijk nemen, ze wordt om haar 91-jarige oren geslagen met termen als laptop, mailtje, sms, Facebook, Marktplaats, enz.

Geweldig topic dit! Doet me wat denken aan dat reclamespotje met die muis op het scherm en de navigatie.:D

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha, mijn vader is soms ook zo'n heldere.
    Gaat 'ie naar bol.com.nl haha, en dan niet snappen waarom die @&€?#%< site het niet doet. Hèhè.

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zo vertelde ik vorig jaar na 5 december op mijn werk tegen een van de cliënten (85) dat we het dobbelspel hadden gedaan. Dat kende ze niet, maar haar schoondochter had het er wel eens over gehad. Ze vroeg hoe het werkt. Dus ik leg het uit en vertel dat we die kaartjes van internet hadden. Ooo zei ze, ik vraag mijn schoondochter volgend jaar wel te kijken. Dat is nu wel van het internet af he, zo na sinterklaas?

Deel Deze Pagina