Hihi, geweldig! Hier best wel een digi-familie.. Mijn ouders zijn net zo bij als wij (nou ja, iets minder dan..) En mijn oma (net 80 geworden) zit zelfs op Facebook! Woont niet in de buurt en kan zo van de kids & kleinkids en nu van mijn dochter (1e achterkleinkind) ook dingen meekrijgen.. Foto's zien enzo.. Mailen kan ze ook, foto's die ik mail krijgt ze binnen op haar tablet, die gaan dan mee naar het verzorgingstehuis waar mijn opa woont, dan kan hij ze ook zien (en de hele afdeling ook ) Kortom: hier zijn ze allemaal bij de tijd
hihi leuk Mijn tante vertelde pas dat ze geen email meer binnen kreeg.. en vervolgens : " Dus toen heb ik gebelt met internet.. " hahahaha
In het begin toen mijn ouders net internet hadden, zei mijn moeder: ik ga even een mail sturen naar tante D. in Canada. Mijn vader schrok zich rot: weet je wel wat dat kost! Hihi ook begreep mijn vader niet waarom de mails die hij vanaf zijn werk verdtuurde naar hun eigen mail adres, maar niet aankwamen. (ook dit was helemaal in het begin). Hij typte toch echt het goede adres in: (achternaam)apenstaartjekpn.nl haha