6 weken zwanger positieve zelftest

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Sammy2021, 4 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy2021

Sammy2021 Lid

25 dec 2020
    20
    5
    3
    Vrouw
    Hi,

Ik ben na een jaar proberen eindelijk 6 weken zwanger momenteel. Nu heb ik vanwege een verkoudheid/griepje thuis een corona zelftest gedaan die positief is gebleken. Zijn er meerdere mensen die in het begin van de zwangerschap corona hebben gehad en die me enigszins gerust kan stellen? Ik heb een jaar geleden corona gehad zonder/lichte klachten dus hoop dat dit weer zo verloopt.....

2. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    975
    1.256
    93
    Vrouw
    Even in t Corona gedeelte plaatsen ipv lounge. Daar staan ookal veel verhalen waar je wrs al herkenning in kunt vinden.

3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.502
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    @Beheer

4. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    975
    1.256
    93
    Vrouw
    Ps een zelftest zegt uiteindelijk nog niets… ff echt laten testen dan weet je meer.

5. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    892
    1.743
    93
    Ik hoorde toevallig maandag dat het zelfs voordelig kan zijn als je tijdens je zwangerschap Corona krijgt, omdat de baby dan antistoffen krijgt. Weet niet of het nog uitmaakt in welke periode van de zwangerschap je Corona krijgt. Zelf had ik griep toen ik 5 weken zwanger was. Ik was zo beroerd als een hond maar de zwangerschap is prima verlopen

6. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik zou even overleggen met je HA of met je verloskundige, dan wordt je denk ik wat rustiger.

7. Sammy2021

Sammy2021 Lid

25 dec 2020
    20
    5
    3
    Vrouw
    Dank voor het verplaatsen, was niet op de hoogte van het corona hoekje.

Ben inmiddels ook bij de GGD positief getest. Tot nu toe wederom milde klachten zonder koorts, dat stelt me enigszins gerust. Het schijn dat koorts in het eerste trimester een verhoogde kans geeft op hartproblemen of schisis.. Het advies wat ik heb gekregen is om de temp in de gaten te houden en evt te reguleren met paracetamol.

Deel Deze Pagina