Hoi hoi Wij zijn op zoek naar een groot bed voor onze dochter die in maart 2 wordt. Nu stond er een bed in het karwei-krantje zo'sn stalen bedbank voor 75 dus das geen geld maar ik vraag me af of dat wat is? Kennen jullie zo'n soort bed? Waar hebben jullie een leuk nieuw kamertje gevonden (misschien leuk om er een klein fotootje bij te voegen)? Groetjes Angela
Ook hier een leuk blauw mamoet ikea bed/kast en nachtkastje omdat deze tussenmaat bedjes echt super zijn en ook de kwaliteit/prijs verhouding.
Wij gaan van de zomer voor Sam haar kamer re-stylen. hihi. Ook van Ikea, ook bedbank http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50080315 Kan ze heel haar leven vooruit als ze wil. 3 grote lades en je kan er een 2 persoons bed van maken. Ook handig voor logeetjes. Heb ook van die leuke rol kussens gezien daar. Dat je er een soort peuterbedje van kan maken. Kan bijna niet wachten om te beginnen. Gr.
Ziet er leuk uit die bedbank van Ikea. Verdorie vind het wel moeilijk hoor om een goed bed te kopen voor haar. Is het nu beter om eerst een peuterbed te kopen of gelijk een 200X90cm bed? Groetjes
youame is van een ledikantje overgegaan naar een 1 persoons bed ook omdat we deze nog hadden staan en geen ruimte hadden en omdat ik het eigenlijk onzin vondt om een peuterbedje te kopen en over een paar jaar weer een andere te halen
kopen jullie wel zo'n plankje zodat je kind er niet uit kan vallen? ik ga denk ook kijken bij de iea voor mijn dochter dan kan haar bedje door naar de volgende.
Wij hebben hetzelfde bed, maar dan gekocht bij de Kwantum! Geweldig bed! Dochterlief ligt er nu een paar maanden in en slaapt als een roosje. De rest van de meubels zijn nog hetzelfde, maar over een paar maanden zal ze als alles goed is, naar een andere kamer verhuizen en dan krijgt ze nog meer nieuwe meubels... Ik wil het bed wel even showen, met dochter erin
Ik heb er nooit iets voor gehad, alleen de eerste week het oude matrasje er voor gelegd...ze is er 1x uitgevallen. Foto staat in mijn album
Wat een leuke foto, ze ligt idd heerlijk in dr bedje! Ook een leuk bedje das idd dezelfde zal toch eens gaan kijken vd week.