Hier noemen we onze zoon ook altijd aapie. Hij is pas 7 maanden, maar vanaf de geboorte is het al zo'n druk kereltje! Hij rolde al met 4 maanden en staat dus nu met 7 maanden, hij trekt zich overal aan op en niks is meer veilig voor hem. Dus echt een aapie, lekker klimmen en klauteren
of 'schele' aangezien ze scheel is (duh) maar alleen ik mag dat zeggen he en nog is ze de mooiste haha.
Wij noemen de jongste altijd beertje, omdat het zo'n lekker rond zacht bolletje is met een koppie vol heerlijk pluishaar De oudste leek in haar babytijd op een kleine boedha. Inclusief hangbuik en onderkinnen.
Zit trouwens net te denken en mijn jongste kan echt een gezichtje trekken als een laafje uit de efteling. Ze ziet er dan wel knapper uit hoor haha,maar soms is ze gekke bekkies aan het trekken en dan lijkt ze echt op een laafje hahaha. Heb dus mn eigen laafje thuis
Lol! Dat is ie hier al sinds de zwangerschap! (Een echte Dennis dan ook nog) En het komt ook beetje bij beetje uit volgens mij... 't is een klein dondersteentje. Ik noem 'm wel eens klein duiveltje Niet dat ie daar echt op lijkt, maar soms kan ie zo lekker in m'n armen/wang/nek knijpen en krabben en in m'n tepel bijten als ie drinkt en dan kan ie er zo'n hele serieuze blik bij hebben... tssss... Voor de rest noemt iedereen 'm guitig, omdat ie altijd lacht en dan een ontzettend guitig smoeltje heeft! Zoiets: