Nog steeds in dubio of ik wel of niet met mijn zoon samen een midweek wegga in jet hoogseizoen. Mijn vriend heeft dan zijn jaarlijkse mannenweek, met zijn beste vriend in een tent op een Belgische camping. Ik heb gekeken voor bungalowparken, maar omdat het in het hoogseizoen is betaal je heel veel. Stacaravan/bungalow via Oostappen is wel haalbaar zie ik. Maar ik lees over de parken heel verschillende rescenties. De een vind het geweldig, ander heeft het over veel overlast en asocialieit op de parken, omdat ze goedkoop zijn. Ik ben alleen met mijn dan net 2-jarige zoon. Ik ben geen held die onruststokers durft aan te spreken. Wat zijn jullie ervaringen met Oostappen?
Ja wij hebben gekampeerd op prinsenmeer maar wij hebben echt geen klachten gehad. De toilletgebouwen werden echt voldoende schoongemaakt. Zwembad was prima, niet vies. Animatie was erg leuk. Ik zie wel dat er nu meer nieuwe stacaravans, tippitenten en huisjes neer worden gezet.
Wij zijn een aantal keer met eigen kampeermiddel naar Hengelhoef geweest. Erg goed bevallen. Voor dit jaar zijn we in februari gaan kijken bij zilverstrand van Oostappen om van de zomer te staan.... heel snel omgedraaid en iets anders geboekt van ardoer
Hier loopt een topic over met al aardig wat reacties, misschien heb je er wat aan http://www.zwangerschapspagina.nl/vakantie-vrije-tijd/620643-oostappen-groep.html
Berckt vonden wij een prima park , niet te vergelijken met cp en Landal, maar voor een midweek prima.
Ik.ken alleen prinsenmeer. 2 jaar geleden geweest in hoogseizoen. Wij waren net eigen caravan. Vonden het super leuk! Geen overlast, schoon, leuk zwembad en leuk animatie! En voor je kleine man een leuk overdekt speeltuin (als ballorig, monkey town etc)
Ik ben eerst op prinsenmeer geweest en later om nog eens te proberen op hengelhoef.....nooooooit meer. Ik ging niet meer naar de oostappen groep al kreeg ik het gratis.
Nee never nooit niet meer, maar dat had ik in het andere topic al aangegeven. Ook bijv een alternatief van mystery centerparcs: heel betaalbaar!
Zie de reacties in het andere topic (link hierboven aangegeven door Ellen). Maar o.a.: vreselijk vies, onveilig, stacaravans die hutje mutje staan, slecht onderhouden zwembad etc. Het mooie weer was onze redding waardoor wij aldoor buiten konden zijn en bij het meer rommelden in plaats van binnen te moeten zijn.
-Vieze stacaravans die rijp voor de sloop zijn. - speeldingen in slechte staat van onderhoud - binnenspeeltuin vies en onveilig - en ik ben op een park/camping wat gewend qua volk, maar hier moest je de normale doorsnee mensen echt zoeken, vooral veel luidschreeuwende, bierdrinkenden aso's.
Ik zou dan eerder voor Roompot kiezen, bepaalde parken daarvan zijn niet al te duur maar wel een stuk beter dan Oostappen.
Al zou ik een gratis verblijf krijgen op een oostappen groep, mij niet gezien. Ik zou dan ( zoals al eerder vermeld is ) gaan voor een Mysterie Park van Centerparcs.
Mysteriepark CP, dat lijkt me niet echt handig eerlijk gezegd. Dan weet je niet waar je komt te zitten? En ook niet hoever je moet rijden, CP zit ook in Frankrijk en Engeland bv. En heb je dan wel spulletjes voor je kindje zoals kinderstoel en ledikant? Mmm ik ben niet zo van de verassingen. Roompot was in eerste instantie mijn voorkeur, omdat Landal en CP echt duur zijn. Ik heb Roompot nog niet landinwaarts gejeken, alleen aan de kust en die parken zijn te duur in het hoogseizoen. Gi de folder van Oostappen binnengekregen. Die gaf al niet echt een goede indruk, heel schreeuwerige folder en parken zagen er ook niet heel gezellig uit. Denk niet dat het Oostappen wordt... Uitzendingen op tv ga ik terugzoeken
Mysterypark Centerparcs is altijd Nederland of België, maar inderdaad je weet niet hoe lang je dan moet rijden, met een beetje pech 3 uur Roompot meer in het midden van het land is ongeveer 300 euro. Maar goed, dat is nog best veel geld voor een midweek.