Ik heb zoiets op de slaapkamer, daar maak ik me meestal op. https://www.bol.com/nl/p/kaptafel-make-up-visagie-toilet-tafel-met-spiegel-krukje-wit/9200000088329968?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp als ik heel vroeg weg moet en man nog slaapt maak ik me beneden op aan de eettafel. Ik heb daar een tweede set make-up en een make-up spiegel met led lampjes. Ook zo handig s ochtends vroeg als alles nog donker is
Tandenpoetsen doen wel altijd allemaal in de keuken. En in de hal hangt de spiegel en daaronder staat een kastje met make up deo en haar spullen voor iedereen.
Voor de deur van de trappenkast. Fijn licht en een grote spiegel. Waar ik dan weer dichtbij kan staan, want zonder bril zie ik bijzonder weinig. maar mijn make-up mag geen naam hebben (wenkbrauwpotlood en wimperkruller+mascara)
Keukentafel. Ik heb onder het tafelbal een laatje gemaakt met bakjes en verdiepingen erin zodat precies al mijn make-up en mijn sieraden erin passen. Staand of bij de wastafel lukt mij echt niet, ik moet op mijn ellebogen kunnen leunen voor een strakke cat-eye.
Ha gelukkig dat klinkt bekend! Je krijgt er zo veel voor terug maar liters water over de vloer heb ik nog niemand over gehoord, historisch gezien.
Ik gebruik geen make up en dochter ook niet. Maar we hebben wel een kaptafel met spullen in onze kledingkamer waar de kasten staan van iedereen. Dus dan hoeven we de badkamer niet lang bezet te houden. Vooral mijn dochter doet daar haar creme en haar. Ik pluk daar wel mijn wenkbrauwen en soms doe ik daar mijn haar. We hebben daar goed noorder licht.
In de badkamer tenzij ik op een kind moet letten. Dan pak ik een make-up spiegel en toilettas en doe ik het aan de keukentafel
Badkamer. Vroeger ook al eens in de wagen met als resultaat een aantal zwarte strepen op het plafond van het kohlpotlood dat ik in mijn hand had terwijl ik mijn bril op mijn hoofd zette
In de badkamer (als ik het al doe). Onze dochter heeft een eigen wastafel met spiegelkast er boven, dus verwacht geen problemen als zij make up gaat gebruiken Tandenpoetsen doet ze daar ook al.
Ik gebruik geen make-up. Heel enkel op een feestje, dan gebruik ik de grote spiegel in onze badkamer.
Ik heb via Facebook een make-up tafel van Ikea gekocht van iemand voor een leuk prijsje (want de nieuwprijs is €200,-). Hartstikke blij mee! Wel een vergroot spiegel met verlichting erop staan want de spiegel van de tafel zelf vind ik te ver weg om goed mn MU te kunnen doen. Haar doe ik meestal in de badkamer tenzij ik het snel vast doe dan ook aan mn MU tafel.