Waar - matras mozesmandje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kwabbernoot, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Mijn mozesmandje heeft afwijkende maten. Ik heb hem via mp en wil echt een nieuw matrasje maar ik zou niet weten waar ik die goedkoop vandaan kan halen. Hij is enkel voor gebruik bij beneden slapen(eerste weken af en toe) en als we op visite gaan aan het begin, dus geen matrasje voor intensief gebruik.

Iemand goede ideeën of een goede site/ iemand die het maakt?

Groetjes! Kwabbernoot

2. arwe

arwe Actief lid

19 jan 2010
    127
    0
    0
    NULL
    brabant
    Hoi kwabbernoot.

wij hebben ook een mozesmand via mp en wilden een nieuw matrasje. de maten lopen idd wat afwijkend,maar bij de babydump hebben ze voor 10,- een wiegmatrasje. we hebben zelf de naad van de hoes geopend en het schuim op maat gesneden en vervolgens de hoes dichtgeregen. misschien een idee?

groetjes arwe

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ow dat is wel een goede tip ja!! Ben alleen niet heel handig, dat dichtmaken is dat lastig?

4. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij hebben bij Prenatal een matras op maat laten maken voor onze wieg. In mijn herinnering kostte dat ongeveer 20,-. En was binnen 2 weken klaar.

5. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
  6. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    De enige matras die lang genoeg is(75) cm is inclusief verzendkosten alweer 30 euro. Ben zelf echt niet handig dit is erg jammer, anders had ik gewoon een lap schuim op de markt gehaald en een hoes genaaid.

Voor 50 euro heb ik een nieuwe met matrasje. Ik denk dat ik hem zo weer op mp zet en dan maar voor een nieuwe inclusief matrasje ga, dat is gewoon nog goedkoper. Heel erg bedankt voor het meedenken allemaal!!

7. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Dat probleem had ik ook, ik vond geen van de matrasjes echt goed passen.

Omdat een nieuw matrasje kopen altijd nog kon heb ik het toen gewassen. De matrasjes zijn niet zo heel dik dus kan ging heel goed. Ik heb het eerst met Dettol op de hand gewassen. Daarna nog in de wasmachine op 30 graden kort programma zodat hij lekker fris ruikt. Maar volgens mij heb je nu ook speciale wasmiddelen die de bacteriën doden op een lagere tempratuur. Want het kan in de wachmachine maar ik durfde niet te heet en te lang te wassen.

Omdat ik daarna ook nog eens een aerosleepdekmatrasje gebruikte durfde ik het zo wel aan.

8. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
  9. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Jaaa ik heb hem gewassen! Het is helemaal goed gekomen, ik dacht ik gooi hem toch weg anders dus kan het net zo goed proberen!

Eerst laten weken in het vlekkenspul(het water was GRIJS! bah) daarna op spoelen in de machine en toen een kort progamma op 40 graden gedraaid. Zo durf ik het wel aan, komt toch nog een schone hoes omheen en ze zal er niet heel veel in liggen.

:D te blij!!!! Gewoon voor 10 euro klaar, hoe cool is dat :D:D:D

Deel Deze Pagina