wie maakt zelf babykamer assesoires??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Loveazra2, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Wie is hier crea bea en maakt zelf babykamer assesoires zoals lakens, kruikzakken, aankleedkussenhoezen??
    Ik heb volgens mij ergens in het babykamer topic een hele mooie kamer gezien met een sterren decoratie, zou diegene dit ook voor mij willen maken?
    Ben jij diegene die ik zoek zou je mij willen pb-en!!

2. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
  3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik heb zelf de lamp gemaak op me werk...

Wij maakte toen van die wolken lampen, en die zijn 150,- wat ik aardig duur vondt voor de producten die ik nodig had hoefde ik maar 10 euro te betalen als ik maar in me vrijetijd de lamp in elkaar ging zetten en dat heb ik gedaan en heb er zelf een extra ding ingevoeg zoals een melodie...

4. misa

misa Niet meer actief

In het topic van foto's van babykamers staan vrij aan het einde 2 kamertjes van mijn kids. Op de jongenskamer heeft mijn moeder 2 overtrekjes en gordijnen gemaakt. Ik heb een postzak als zitzak gemaakt en een schilderijtje aan de muur.

Op de meisjeskamer heeft mijn moeder de overtrekjes en klamboe gemaakt en me geholpen met de grote uil (kussen op de grond). Het schilderijtje, de vogelhuisjes, de boomschildering met behangstukjes en de uil in het bedje heb ik gemaakt.

Ik kan via de i pad ff geen foto's plaatsen, maar in het andere topic kun je het wel zien! Als ik eraan toe kon zal ik gerichtere foto's plaatsen.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/344405-show-babykamer-deel-2-a-55.html

5. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0

Deel Deze Pagina