mijn uk is nu anderhalf jaar, en in mijn tas zit standaard als ik wegga luiers...hoeveel is afhankelijk van hoelang ik weg ga. Billendoekjes. haar lievelings knuffeltje. Een banaantje of wat koekjes. En een fles drinken. En meestal ook wel een speentje..dat vind ze erg fijn als ze heel erg moe is.
Ff denken, ik heb hem net weer opnieuw ingepakt want nr2 kan elk moment geboren worden: -luiers -billendoekjes -speen -fles -poedertoren -billencreme (mini-potje) -slabbetje -setje schone kleren -spuugdoekjes En voor de oudste (2jr): -pleisters -zakdoekjes -koekjes -tuitbeker/pakjeshouder+pakje drinken
Verschoningsmatje, spuugdoeken, extra set kleding, vestje, luiers, billendoekjes, luierzakjes, desinfectant voor je handen, speentje, vaseline lanette (ivm eczeem). Als we lang weggaan, nemen we ook een fles koud water, thermoskan heet water, voedingstorentje met voeding, drinkfles en los nog een ander drinkflesje met water erin. Soms ook nog potje groente of fruit en lepeltje.
Zo ongeveer als hierboven al gezegd is, daarbij een thermometer, paracetamol, zonnebrandcreme, zonnehoedje of petje en net na de bevalling ook altijd maandverband voor mezelf.
Alcohol, voor de thermometer te ontsmetten. Ors, paracetamol, neusspray. Verder: Luiers, luierdoekjes, snoetenpoetsers, slabber, spuugdoek, reservekleertjes, fles, speen, sudocreme, thermometer, voeding, fles evt hapjes.
Hier baby 3 weken Luiers Luierdoekjes Zakjes (voor vieze luier en kleertjes) Reserve kleertjes Bepantene (straks ooknsetpiletjes nu nog niet ) Thermometer Speentje Knufela Spuugdoekje Slabertje Kindje 2,5 (als we verweg gaan ) setje kleding Grote slab Snoetepoeters Koekjes Pakje drinken + pakjes houder Bidon flesje drinken Val en store gel Pleisters (plaatjes ) Jodum pleisters Grrr was voor onze baby meisje nog niet klaar maar op me tel kan ik niet omhoog scrolen Dus voor haar nog Flesje Voedingstoren Ramelaar Voor me zelf Kagom Paraseramol Hybroven Maandverband Poromonai Rijbewijs Cadeau kaarten Foto toestel USB stick Grrr schiet me bog meer te Binnen Knuf van oudste dochter Zetpil Verschoonins Matje
Allemensen, hebben jullie wieltjes onder die tas Hier zit in de babytas: een luier, billendoekjes en als het meezit een schone romper.......
Ons manneke is 1 jaar en in de tas zit potje warm eten en<of fruithap fles drinken liga luiers sudocreme billendoekjes schone kleding boekje & speeltje papieren zakdoekjes zijn favoriete knuffel Voor mijzelf nog een vakje apart met tampons etc kauwgom en hoestsnoepjes