Waar metaal detector te koop?

Discussie in 'De lounge' gestart door rjdn12, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hoi dames,

Mijn vriend heeft het er wel eens over gehad dat hij het wel leuk zou vinden om met een detector dingetjes te zoeken.
    Nu wil ik voor vaderdag zo'n ding voor hem kopen.
    Dus mijn vraag: waar is dit te koop?!

Groetjes!

2. noukie89

noukie89 Niet meer actief

3. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hahahah weet je nou waar ik aan dacht zo`n grote net zoals in een discotheek! Maar je bedoeld zo`n kleintje voor op t strand ofzo! Helaas zou k niet weten waar maar zou je idd het niet op google in kunnen toetsen? Succes met zoeken!!

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

voor je er een gaat kopen ga eerst eens na of je bij jullie in de omgeving nog wel mag zoeken. steeds grotere gebieden van nederland krjgen verboden om te zoeken omdat het later als argeologische grond kan worden gebruiken en veel van de gevonden spullen moet je aangeven zoals militaria.
    voor romeinse dingen kun je nog wel wat zoeken in de betuwe maar dat word steeds minder.

veel velden zijn ook al leeg gezocht.

de detectors kun je kopen bij verschillende winkels maar je moet echt googlen voor een goede zaak bij jullie in de buurt een goede detector is ongeveer een 500 to 1000 euro.

ps,laat je niet verleiden met de "je hebt het er zo uit"praatjes want rijk word je nooit van het zoeken.

(hmmmz blijk die ex toch nog ergens goed voor te zijn hahaha)

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Whahaha!!! Ik lig in een deuk hier! :D Mijn vriend wil dat namelijk ook al een paar jaar maar ik verklaar hem voor koekoek :) Er valt volgens mij nergens meet iets te vinden als alleen een verroeste hoefnagel op het land ofzo.
    Als ik nu zo'n poortje ergens op de kop zou kunnen tikken en deze bij de voordeur zou kunnen zetten met de mededeling "hier heb je je metaaldetector!" :D

6. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hahah! Nou ik hoef geen ding van 500 euro, zat meer te denken aan een hobby ding van 70 euro. Heb nu wel een site gevonden waar je ze kan bestellen, maar ga liever naar een winkel.
    Wij gaan binnenkort op vakantie dus dan is het vast leuk om het strand er mee af te
    struinen. Neem aan dat dat niet verboden is:p

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

sommige delen wel dus zoek het wel goed uit anders nemen ze de detector in beslag en dat gezeur wil je niet

8. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ;)haha je kunt dus beter een deksel kopen en er een bezemsteel aan vast binden;)

Deel Deze Pagina