Ik ben vandaag jarig en wil heel graag iets gaan doen. Dr komt namelijk nooit iemand, mijn familie komt altijd de eerste langs. Ik hou heeeuuul erg veeuull van de dierentuin en wil daar dus graag heen vandaag! Maar....het gaat denk ik regenen en volgens mijn vriend zijn er amper dieren te zien omdat het winter is. En toch wil ik gaan Ik wil naar Burgers Zoo, daar is toch veel overdekt? Iemand ervaringen met in zulk weer en deze tijd van jaar naar de dierentuin gaan? Moet ik het echt niet doen?
Ik zou gewoon lekker gaan. Burgers Zoo is veel overdekt idd, en het is momenteel ook niet extreem koud, dus lang niet alle dieren zitten binnen...
Wij zijn donderdag naar burgers zoo geweest en we hebben genoten! `s morgens buiten geweest toen was het droog en `s middags toen we het en koud kregen en het ging regenen binnen. Er is nu ook zo`n indische bazar bij, was wel grappig. Buiten waren er ook allerlei dieren te zien.
ik vroeg me eigenlijk af of ze uberhoubt nog wel open zouden zijn ( wel dus blijkbaar), wij willen binnenkort ook gaan. dus ik lees maar ff mee. gefeliciteerd met je verjaardag!
Ten eerste gefeliciteerd met je verjaardag en ten tweede zou ik lekker gaan! Wij hebben een abo op Ouwehand en s winters zijn er genoeg dieren te zien hoor, zeker nu het niet koud is! Sommige dieren zijn nu juist zelfs wat actiever dan midden in de zomer, dus het is ook wel eens leuk om ze juist in de winter te zien!
Gefeliciteerd! Wij gaan morgen op de verjaardag van onze zoon ook naar de dierentuin, hij wilde graag, dus we doen het gewoon.
Wat leuk dacht dat ze s winters dicht zouden zijn. Zijn ze hel gehele jaar open dan? gefeliciteerd! Veel plezier vandaag.
Thanks voor de reacties en felicitaties!! We zijn gewoon gegaan en et valt heel erg mee. "mooi" weer, genoeg dieren te zien en helemaal niet druk! Die pasar malam markt is ook heel leuk! Ik zit op dit moment een choco muffin in het safari restaurant naar binnen te werken MrsNuke gefelliciteerd!