Hoi allemaal Ik heb jullie stem nodig. Het gaat nl om het volgende. Misschien kennen jullie het verhaal van Elke en Nadine er is hier op zsp een speciaal topic voor hun. http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/174775-elke-bevallen-nadine-26-2-weken-zusje-charlotte.html Nadine is met 26 wk en 2 dagen geboren en na een hele stresvolle en drukke tijd is ze nu gelukkig thuis. Het gaat heel goed met haar en nu heeft haar oma Nadine's foto ingestuurd voor een fotowedstrijd en ik zou het zo ontzettend leuk vinden als Nadine baby van de maand zou worden. Willen jullie svp allemaal stemmen voor Nadine: Wolkom op Heit en Mem.nl Nadine staat op de derde rij, tweede van links, dus naast het kindje met de friese trui aan. Geweldig als jullie dit zouden willen doen!! Alvast bedankt
Als je de link aanklinkt dan moet je iets naar onder scrollen dan zie je foto's en dan is het de 3e rij 2e van links, dat is Nadine, als je op de foto klinkt dan zie je ook een verhaaltje en de naam Nadine Meerstra
Ik heb ook gestemd hoor! Denk idd wel dat dit topic gesloten gaat worden, maar misschien kan er een uitzondering gemaakt worden...?