ik hou jullie op de hoogte wat ze zeggen as zaterdag maar vrees dat ze er weinig mee kunnen dave kent heel die jongens niet dus kan ook geen namen geven maar meiden bedankt voor jullie medeleven doet me goed
Ja daar vrees ik ook voor dat ze er niet veel aan kunnen doen. Ik vind het zo erg voor je zoon lijkt me heel moeilijk als moeder zijnde je voelt je zo machteloos en boos,ik krijg er echt de rillingen van.
idd ben ook vanmiddag wezen zoeken of ik ze kon vinden samen met dave maar niets anders had ik een foto genomen van ze want nu hebben we niets maar goed dat is een noodsprong die je maakt en weet ook niet of je er iets mee oplos hoop alleen dat dit niet meer voorkomt want ik zou ze wel iets willen doen van MIJN kids blijven ze af en zeker op deze manier als hij het uitlokt ok dan zal hij de klappe moeten incasseren maar niet op deze laffe manier
Nee inderdaad dit is zeker een hele laffe manier hoe durven ze! Maar het is wel een goed idee van dat foto maken dan heb je in ieder geval wat.
jee dat is ook niet mis meis van je broertje die lui weten niet hoeveel schade ze met dit aanrichten dave heeft ook angst heb hem ook opgehaald van school en een prater is het ook niet maar ja zijn gezicht lieten de sporen zien dus kon er niet onderuit gelukkig heeft hij het wel gemeld op school , maar die kunnen er ook niet zo veel mee het is niemand van hun school dus tja hopelijk kalmeerd hij een beetje want was aardig opgefokt zeiden ze van school als alles goed gaat gaat hij 2de jaar naar een andere school dus heeft hij niets meer te zoeken in die buurt waar het gebeurde sterkte voor je broertje en hopelijk gaat hij het maken best heftig hoor voor hem wens hem maar sucses
kl*te maatschappij ...aangifte mag pfffffff maar wel een aantal dagen later als het bewijs weg is ..damnz ik kan me daar zo boos over maken ...met een groep een jochie van 13 in elkaar trimmen ....kus en sterkte meid met je zoon
ikke ben slim geweest heb al foto's van zijn verwondingen gemaakt maar idd moet niet gekker worden hier in nl
Ja ik denk dat je daar als ouder van toch altijd bang voor bent, dat ze te maken krijgen met dit soort zinloos geweld!! Want dat is het natuurlijk toch! Ik merk dat Mike (hij is nu 5 jr) ook best veel van die filmpjes van tv op pikt en dan in zijn ninja houding voor de tv staat Gelukkig zit er weinig kwaad in Mike, maar ik kan mij voorstellen dat als je een kind hebt die wel wat opgefokter is dat dit soort filmpjes wel tot geweld kan leiden en dat dan kinderen zoals jou Dave daar de dupe van worden! Ik heb het idee dat je er ook slecht onderuit komt door ze dit soort dingen niet te laten zien (denk alleen al aan Jetix met de "ninja turtles", "beedaman", "pokemon" ze moeten allemaal een gevecht leveren!!) Zoals ik zei, in Mike zit weinig kwaad en doet weinig met dit soort filmpjes, alleen de gevechtshoudingen neemt hij aan, want dat vind hij dan grappig. Bij hem ben ik eerder bang dat hij zich op zijn kop laat zitten, want hij heeft nog nooit iemand geslaan oid, terwijl die zelf ook wel geslaan is op school, en gebeten en gekrabt. Ik heb hem van zijn vorige school dikwijls met bijt en krabwonden van school gehaald en hij deed niets terug dan, en dat vind ik dan ook weer zielig! Maar hoe ga je daar goed mee om als ouder? Ik had in het geval van Mike op den duur zoiets van: Doe het maar terug wat hij doet bij jou, maar ja dat is ook niet de oplossing natuurlijk want dan is ook het einde zoek. Maar dat is de emotie van een mama die niet wil dat haar kind elke keer slachtoffer wordt van kleine bullebakjes!! Debby, succes met aangifte doen, hopen dat je er iets mee bereikt! Groetjes Carry
meis ik wens je heel veel sterkte zaterdag, hoop dat je er een beetje met een voldaan gevoel weg komt, ik blijf dit topic volgen en zal zaterdag aan je denken (weet hoe frustrerend een aangifte van zinloos geweld kan zijn, en het enige wat ze dan in de hand werken is dat je voor eigen rechter gaat spelen uit machteloosheid) goed van je dat je foto's hebt gemaakt, heel slim! je moet dat ook wel hier in nederland, laatst zag ik nog op tv dat je als burger bij een inbraak zelf eerst sporen onderzoek moest doen (waar betalen wij eigenlijk al die belasting voor!) ik wens je heel veel sterkte, kracht en moed toe, ook voor je zoon natuurlijk en ik hoop dat hij zijn angst op den duur wat los kan laten...
ohh wat verschrikkelijk!! ik kan het me helemaal voorstellen. Mijn vader is ene keer in elkaar geslagen en heeft aangifte gedaan. De dader heeft lang in de cel gezeten 11 maanden!! voor poging tot doodslag. Mijn broer is ook een keer in elkaar geslagen, En wat je zegt over "mijn zoon zal ook wel wat gezegd hebben" dat is nog geen reden om klappen te krijgen. Sterkte hoor!! En ik hoop dat ie aangifte doet!
fijn dat jullie allemaal zo mee leven doet een mens veel goed en nee idd Inky is ook geen reden maar ja hij zei eigenlijk alleen toen ze riepen stop eens "ik kijk wel uit ik stop niet" dus dat viel ook nog wel mee afwachten maar en op naar morgen we zullen zien maar heb er een zwaar hart in omdat hij geen namen kan geven maar voor hem misschien een beter gevoel dat er iets mee gedaan wordt (mits dat zo is) want dat is natuurlijk ook nog maar de vraag maar ik meld me morgen wel even hoe het is gegaan en thx Sim lief van je
ikke ben gaar na 2 uur in het politie bureau te hebben gezeten met een agente die na mijn idee niet kon type heeft ze na 1 1/2 uur het rapport op papier weten te zetten sught netjes in een mapje ondertekend mee gekregen had niet eens de puf meer om te vragen wat ze hier nou mee gingen doen zo gaar was ik, we zaten in een hokje van 3 bij 2 m geen ramen niets geen verse lucht en dan moet je netjes blijven ook nog anders dan beledig je iemand dave zat haar steeds te verbeteren want ze maakte de ene typfout na de andere hahahaha ene kant wel lach wekkend maar nadere kant super irritant maar goed aangifte is gedaan nu maar hopen op geen herhaling dave vermoed dat die jongens hem kennen uit de disco dus even opletten volgende keer zei de agente we zullen zien en wie weet vallen ze door de mand als hij namen kan geven dan gaan ze er zeker werk van maken
Hopen dat dit het einde van dit verhaal is Deb, en het verhaal geen staartje gaat krijgen! Alleen in de goede zin, dat de politie er iets mee heeft kunnen doen!! Ja die vervelende dingen vergallen je hele zaterdag erbij!! Maar ik denk dat het voor je zoon wel een goed gevoel geeft dat er iets mee wordt gedaan (ook al kunnen ze eerst nog niets zonder de namen) Houd je ons op de hoogte als er iets nieuws is?? (vd politie uit oid) Groetjes Carry ps: Geniet van je verdere weekend!!
Jeetje deb Ik lees het nu pas . heel erg veel sterkte met je zoon , en hopenlijk kunnen jullie op een of andere manier aan namen komen . sterkte gr. yvonne
Deb, Ik lees nu pas je verhaal. Hoe gaat het nu met je zoon? Hopelijk kan de politie er nog iets aan doen.
tja wat kun je je dan machteloos voelen, heel frustrerend zoiets! en dat moet je nou een veilig gevoel geven, nogmaals ik vind het niet gek dat mensen het recht in eigen handen nemen, maar goed. ik hoop dat dit machteloze gevoel gauw verdwijnt en dat je zoon het een plekje kan geven op den duur. ik heb het gevoel dat er bij jullie thuis goed met elkaar gepraat kan worden en dat is heel goed in dit soort situaties, als je thuis niet over die machteloosheid zou kunnen praten is het alleen maar nog frustrerender. ik wens jullie nogmaals alle sterkte van de wereld toe en hoop van harte dat je zoon erboven op komt en niet onzeker wordt van deze gebeurtenis, hij was een willekeurig slachtoffer en dit had niks met zijn persoonlijkheid te maken, ik hoop dat hij zich dat beseft... jij ook heel veel sterkte.... liefs sim
hij wilde graag een gesprek met slachtofferhulp de schrik zat/zit hem na mijn idee toch nog wel in de benen ook al doet hij er erg lakoniek over nu we zullen zien , moet ook niet nog een keer gebeuren door die knakkers want dan zijn ze mijn!
Goh meid, wat naar... Pfff, en dat ambtelijke gezeur, daar word je ook niet blij van nee. Sterkte voor de hele familie, maar vooral voor Dave. Hopelijk kan hij er goed over praten, dat maakt het niet minder erg wat er gebeurd is maar helpt hem misschien om het te verwerken. Liefs, Wendy