Wij hebben ook een bedje op de babykamer, en mijn eigen wiegje waar ik vroeger ook in heb gelegen komt bij ons op de kamer. lijkt me wel zo handig met voeden enzo. deng
Hier gaat de kleine direct in haar eigen bedje op haar eigen kamertje...en onze bovenverdieping is niet zo heel groot dus ze is evengoed dichtbij
Ik moet nog maar zien hoe het loopt natuurlijk, maar de eerste maandjes ben ik van plan om de baby bij ons op de kamer te laten slapen. Het bedje zal op het eigen kamertje komen te staan, op onze slaapkamer een wieg die in de familie her en der wordt uitgewisseld. Dit omdat kraamzorg/lactatiedeskundige etc. het aanraden ook ivm de borstvoeding. Niet alleen om het makkelijker voeden 's nachts maar ook omdat je dan beter kan horen wanneer de baby honger heeft en sneller kan reageren op het 'aanleggen op aanvraag'. Bij een al huilende baby ben je wat laat.
Wij zijn van plan om het bedje gewoon op de kamer te zetten.We krijgen namelijk een wieg en die kom bij ons op de kamer.Dat is makkelijk voor de nachtvoedingen en kan ik hem/haar ook lekker in de gaten houden.Overdag ga ik gewoon afwisselen na de ene voeding in het eigen bedje en de andere voeding beneden in de box.Zodat hij/zei aan alle geluiden went
Ik weet het nog niet... Ze gaat sowieso in haar eigen ledikantje (bij ons in bed vind ik te eng). haar kamertje is direct naast die van ons (geen overloop: we lopen van onze kamer die van haar in) en het bedje staat naast de deur, dus eigenlijk is dat evengoed zo goed als naast ons, maar misschien dat we het bedje in het begin toch even in onze eigen slaapkamer zetten (die is enorm, dus plek genoeg voor een ledikantje erbij). Ik denk dat ik er in het begin eindeloos lang naar wil liggen kijken...
Hier gaat de kleine overdag in d'r eigen ledikant op d'r eigen kamer slapen en de eerste week (of 2 weken) 's nachts in de wieg bij ons op de kamer.
Eva slaapt bij ons op de kamer in haar wieg. Makkelijk bij de borstvoeding, om even snel een speentje in te doen en om gewoon even lekker naar haar te kijken als ik 's nachts wakker word . En dat je niet zal slapen omdat je de hele tijd naar je kindje wil kijken, dat is alleen de eerste week ofzo. Wakker wordt ik niet zo snel van Eva als ze geluidjes maakt en als ik wel wakker word, geniet ik er alleen maar van.