Hee meiden, Waar moet ik me allemaal aanmelden om gratis zwangerschaps of baby-dozen en anderen gratis dingen te kunnen bemachtigen...? Ik weet 't , 't klinkt 'n beetje gierig en hollands, maar het is allemaal mooi meegenomen, toch? Dus ik wil graag alles weten...! Groetjes Niki
Kuidvat, Etos, Prénatal. Bij Babydump krijg je een leuke doos en zodra de kleine geboren is krijg je tegen inlevering van je geboortekaartje bij C1000 een box met produkten voor mama en baby.
Ok dan! Dat zijn er wel al een paar... Van kruidvat en prenetal wist ik het nog wel van bij de vorige... maar ik dacht dat er toen ook al veel meer winkels/bedrijven waren waar iets te halen viel... ik wacht nog op meer reacties...! Groetjes Niki
Ik heb me indertijd ook voor die dozen opgegeven en ik word nu steeds gebeld met allerlei verkooppraatjes. Ik word er gek van. Als ik het terug kon draaien had ik me er nooit voor opgegeven. Zoveel bijzonders zat er nou ook weer niet in die dozen.
nee ik zou me nooit meer aanmelden voor die dozen! Vooral niet bij etos, komt er naderhand iemand je stalken om je van alles te kunnen aansmeren! Alleen die van babydump vondt ik goed en daar belt je ook niemand meer voor! Oh ja en die van prenatal was wel leuk, kruidvat en etos zijn echt niks!
Ik vond die van etos wel de moeite waard eigenlijk! Hoelang duurt het dat je wat hoort van prenetal? ik weet namelijk niet meer zeker of ik me aangemeld heb
Ik vond alleen die van de c1000 en, ik geloof, de Plus de moeite waard eerlijk gezegd. Bij een volgende ga ik alleen die nog halen denk ik zo.
Ik heb afgelopen vrijdag bij Prenatal en BabyDump 2 dozen opgehaald, en ik heb er van de Etos ook 1 gekregen. Die van Prenatal en van Etos vond ik erg leuk; leuke, bruikbare dingen zaten er in, zoals een heel pak luiers, en een doos van Zwitsal met billendoekjes, slabbetjes, lepeltjes en nog meer cremmetjes e.d. Die van babydump was wel aardig, maar stelde niet zo heel veel voor; alle spulletjes die erin zaten waren van Babydump zelf en hun logo of website hebben ze overal op gezet Tot nu toe ben ik nog niet gebeld n.a.v. die dozen, maar om dat te voorkomen is het misschien verstandig gewoon een vals nummer op te geven? Vanaf 13-2 mag ik de Kruidvat-doos ophalen; ik ben benieuwd!
als je een geboortekaartej inleverd kun je ook via de site van de em-te een doos aanvragen. Die zal ik je aanraden die is echt de moeite waard
stel je van die kruitvatdoos maar niet te veel voor hoor...hoop reclame en een paar oude bladen.. weinig bruikbaars...
je wordt pas gebeld als je bevallen bent...te irritant...dan ben je kwetsbaar en kunnen ze je alles aansmeren...dan staat er ineens zo'n mens van felicitas onaangekondigd voor je deur..
Ja, dat klopt wel inderdaad... ik heb me toen een 'Hoteldebotel' huis van ik geloof van over de 100,- laten aansmeren. Nu moet ik zeggen dat Hugo er wel al heel veel aan heeft gehad....! Bedankt voor de overige tips, meiden... Ik heb me tot op heden nog nergens voor aangemeld! Groetjes Niki
www.rainbowbabies.nl Voor een geboortekaartje krijg je een babymutsje met de naam van de baby erop. WIJ jonge ouders heeft ook een actie met een doos en een blije baby doos en een jaar abb. wij jonge ouders