Hoe betrouwebaar is clearblue digitaal?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ladyblabla, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyblabla

ladyblabla Actief lid

13 apr 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen zaterdag de clearblue digitaal gedaan,

er kwam "zwanger 3+" te staan. Dit betekend dat de bevruchting meer dan 3 week geleden plaats vond en dat ik dus meer dan 5 weken zwanger ben om te spreken van de huisarts termen.

Na mijn gevoel kan dit allemaal niet, ik ben gewoon ongesteld geweest , slik ook nog eens de pil, ds mijn vraag, hoe betrouwbaar is deze test, iemand ervaring mee dat de test het mis had, dat je indd wel zwanger was, maar minder lang?????? of dat je zwanger was en dan langer.. en ook nog gewoon ongesteld bent geweest??

Vanmiddag weet ik het antwoord, omdat ik een echo krijg, maar ik vind het volgens mijn berekeningen heel apart allemaal...

dat zou betekenen dat ik nual 7 weken zwanger zou moeten zijn,maar dan zou ik dat toch eerder vernomen moete hebben? werd gewoon ongesteld etc...

nou we wachten ff af.... ik ben gewoon benieuwd in hoeverre de test het bij het juiste eind heeft :p

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Volgens mij staat dit ook op de bijsluiter ;) maar veel zekerheid heb je niet hoor, je kunt net zo goed minder ver of verder zijn dan dat ding aangeeft.

3. tina1981

tina1981 Niet meer actief

Je kan ook gewoon ongesteld zijn geworden omdat je de pil slikt.

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    de digitale klopte bij mij wel, hoelaat heb je de echo? ben wel benieuwd:)

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tja het is een indicator, dus je kan best minder ver zijn. Even afwachten, ben benieuwd wat de echo gaat uitwijzen!

6. ladyblabla

ladyblabla Actief lid

13 apr 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    #6 ladyblabla, 17 jun 2010
    Laatst bewerkt: 17 jun 2010
    ik heb de echo om half vier! ik vindhet echt spannend hoor...

ik denk zelf dat ik minder ver heen ben,ik heb wel flinke kwalen, maar goed, dat kan ook als je nog maar pril zwanger bent...

ik ben echt benieuwd of de test het bij het juiste eind heeft, aan de ene kant denk ik, hmzz kan toch nooit, dat zal betekenen dat ik zo rond de 6/7 week zwanger ben.

Aan de andere kant, als de test niet zal kloppen, zal de test ook weer niet op de markt komen, ik bedoel, wat heb je eraan als er een test op de markt is die dat wel opmeet, maar het nooit bij het juiste eind heeft?? hahah...

ik vind het steeds spannender worden...

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wat laat ja half 4, nog lang stressen:p

je zou toch denken dat de test moet kloppen... ding is nog hartstikke duur ook.

nog eventjes meid en dan weet je hoever je bent

8. ladyblabla

ladyblabla Actief lid

13 apr 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL

hahah vertel mij wat!! en ik was vanmorgen ook al zo vroeg wakker hahaha :D

lange dag zo... vind het,aangezien de situatie waar ik nu in zit ook nog extra spannend! Hoe zal mijn vriend hier ook op gaan reageren, wat doet dit met hem, want tot aan vanmorgen zei hij nog, voor mij is het niks... en ik wil het kindje niet... wel zegt hij dan, ik mag ook niet te snel oordelen, maar ikben benieuwd of dit ook daadwerkelijk iets met iemand kan doen, aan de andere kant denk ik dat hij te nuchter is voor dit alles en het gewoon ziet zoals hij het wil zien.

9. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Oeh écht spannend ladyblabla!

Ik hoop voor je dat je vriend bijdraait zodra het allemaal wat reëler voor hem wordt, veel kans op toch?!

Succes straks!

10. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Spannend !! :D

Hier stond met 4+3 weken 3+ hij zou dus eigenlijk 2-3 moeten aangeven ... en met 3+5 weken stond er 1-2 .... Dat klopte wel wat ik weet precies wanneer ik mn ei heb gehad ... dus ik heb in 5 dagen heel wat hcg aangemaakt ;)

11. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Zoals iemand hierboven ook al zei; als je aan de pil bent, komt het vaker voor dat je gewoon ongesteld wordt. Ik hoop voor je dat je de komende uren even wat te doen hebt, anders duurt de middag zoooo lang.
    Enne je vriend moet niet zo zeuren hoor;) Dat ie er niet aan toe was had ie maar moeten bedenken voordat hij met je naar bed ging (Want geen enkele voorbehoedsmiddel is volledig betrouwbaar). Ik geloof wel dat voor dit voor hem zn leven flink op de kop zet. Geef hem ff de tijd om aan het idee te wennen. Komt wel...Zo te horen staat hij er wel open voor! Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? Veel succes vanmiddag!!

liefs Susy

12. ladyblabla

ladyblabla Actief lid

13 apr 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk mag je dat vragen,we zijn beide 26 jaar, dus niet te jong, maar goed, nu vind ik ook niet dat zulke dingen echt leeftijdsgebonden zijn.. of dat je nou jaren bij elkaar moet zijn voordat je een kind mag hebben, want ook dan kan het mis gaan...

uhmmzzz of ik wat te doen heb?? ja wel, beetje internette is voor mij wel afleiding hoor :D hihihi

13. littleladybug

Daar ben ik het ook helemaal met je mee eens. Ik was zelf ook nog maar 22 toen ik mijn eerste kreeg en vind ook dat leeftijd verder niets zegt...

Alleen dacht ik, als jullie allebei veel jonger zijn, zou er mss een grotere kans zijn dat je vriend zijn verantwoordelijheid niet neemt. Ik hoop dat hij nu inmiddels wel zo volwassen is, dat hij inziet dat hij ook zijn steentje moet bijdragen (al zegt ook hierin leeftijd niet alles;))
    Nou, meid nog 2 uuuuurtjes:D

ik ga het volgen hoor!

Liefs Susy

14. ladyblabla

ladyblabla Actief lid

13 apr 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb zelf ook al een zoontje van 4. Ik ben heel lang alleen geweest met hem, maar sind seind vorig jaar weer helemaal happy en alles ging ook echt goed, een nieuwe partner en w waren echt gelukkig met zijn 3en, alles ging goed, hij kan goed met mijn zoontje etc.

maar, nu, nu ik zwanger ben van hem is alles anders, zijn kinderwens was heel erg groot, alleen heeft hij een planning gemaakt hoe hij zijn leven ziet en die ziet er nuff anders uit, hij wou eerst andere baan,dan nieuw huis kopen en dan kinderen, hij heeft een goede baan, ik ook, we hebben samen geen koop huis... ik snap zijn schrik reactie echt wel hoor, maar goed, ik ben ook wel weer bang dat hij achter zijn besluit staat, maar indd, nog 2 uur!!! =) we zullen zien :D spannend :D:D:D:D

15. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Als er 3+ staat ben je dus 5 weken of langer zwanger!~

Maar het is en blijft een indicatie!!! Misschien ben je pas 4 weken, maar maak je snel hcg aan, dan zal het streepje in de test ook veel meer knallen, waardoor de indicator hoger hcg leest en je dus langer zwanger bent volgens dat ding!!

Niet uitgaan van de indicator dus ;)

16. littleladybug

Ik wil je kerel nog niet direct veroordelen hoor, maar in mijn ogen ben je het waard om papa te zijn als je ten allen tijde (desnoods tenkoste van jezelf) klaar staat voor je kind; hoe klein het ook nog maar is...Als hij nu voor jou en jullie kindje (wel of niet) klaarstaat, zegt dat iets over hoe hij altijd zal zijn!

liefs Susy

17. ladyblabla

ladyblabla Actief lid

13 apr 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar heb je een punt! =)

thx.....:D

18. ladyblabla

ladyblabla Actief lid

13 apr 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    '

bij de normale zwangerschapstest kwamen er gelijk twee hele dikke strepen!!! dit was met middag urine,

die clearblue heb ik toen een 1 a 2 uur later gedaan ofzo... met heel weinig urine, maar kwam ook gelijk in beeld zwanger 3 plus, duska best dat het HCG gewoonhoog is, of dat ik ht veel aanmaak?!!?

19. ladyblabla

ladyblabla Actief lid

13 apr 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou here we goooooo....

Ik ga er van door, mijn zoontje naar de oppas brengen en dan door naar het zieknhuis.... jullie horen z.s.m meer... ik ben bloed nevreus, zal er wel bij horen...

gaat van alles door mij heen, wat nou als je nog niks kan zien op de echo??? wat nou als ik niet zwanger ben???? al die ellende voor niks gehad????? wat nou als het inderdaad nog veel te klein is om echt eenteken van leven te zien, dat veranderd voor mijn partner en mij nu vrij weinig...

jeetje wat kan je onzeker zijn he???

(nou ik ga er maar gewoon van uit dat alls goed komt, 3 positieve testen, moet goed zijn toch?).

Spannend!!! nou tot late vandaag!!!
    liefsss...

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    ja dat kan heel goed hoor, ik testte toen 4 dagen voor NOD positief 1-2 weken zwanger

Deel Deze Pagina