na 2 weken weer ongie en een licht streepje op de test!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miesje24, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi allemaal
    in november zijn we gestopt met de pil en ben ik daarna 3 x ongesteld geworden ! een cyclus van 28-28-24 en na de de laatste 2 weken later weer! dus dat is vandaag! heel raar na 2 weken! voelde het niet aan komen (terwijl normaal echt wel, met of zonder pil) licht bloed verlies! het is net 2 weken geleden zo raar! m'n lichaam is ook helemaal van slag! had maandag een test gedaan (van de kruidvat) en een heel dus streepje na 10 min! of misschien wel een uitdroging streepje! pff ben nu ff wel een beetje van slag! heer gek en raar! zo zie je maar dat je lichaam je echt voor de gek kan houden he!
    dit word overigens m'n tweede zwangerschap! bij mn zoontje was ik de 2e ronde zwanger!
    zijn er hier nog meer dames die van zoiets ook last van hebben gehad?
    liefs miesje

2. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Probeer morgen of overmorgen nog eens met kv2v5 en niet teveel drinken. "Aat effe weten ben wel nieuwsgierig.

3. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi felina, ja die test heb ik gedaan maandag. zal morgen nog ff doen! als ik niet meer vloei! je lichaam kan je echt behoorlijk voor de gek houden zeg! zal het laten weten hiero!

jij proficiat, lees ik in je handtekening. zwanger van de eerste??

4. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    ha wat gaaf!!
    Ik las van de week ergens dat dit bloedverlies, wat waarschijnlijk veel lichter is dan je normale menstruatie, ontstaat vanwege de innestelling van de bevruchte eicel in je baarmoederwand. Dus ik denk dat ik je ga feliciteren ;) haha

5. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi sannevh,
    ok, heb het nog nergens kunnen vinden hier op zp! maar idd het licht bloedverlies anders als ik ongesteld ben! en ja we zien wel! aankomend dagen is bekijken en weer een testje wagen!
    thanks voor je reactie

6. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    klopt

7. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    sannevH: thanks meis, super om te lezen en nu maar hopen dat dit waar is!

8. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    sannevH: ook bijna beginnen om zwanger te worden?

9. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    meisje neeee dit word mijn vierde kindje ik heb nog 3 dochters van 2 en 7 en 11..... ja probeer morgen nog eens ik had in december ook om de 2 weken bloed en bruinverlies en was helaas een vmk dus ik duim voor je dat het bij jou innesteling is. Ik ben daarna gelijk weer zwanger geraakt en heb dinsdag mijn eerste echo........nou meid ik ga duimen voor je.

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Het kan ook een eisprongbloeding zijn... dat kan ook voor komen.

EN sommige vrouwen testen bij ovulatie ook wel eens (licht) positief met een zwangerschapstest...

Heb je vandaag alweer een test gedaan?

11. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi ladies, ik wacht nog even af hoor! vloei nog steeds, niet heel veel!
    voel me ook zo raar, helemaal niet ofdat ik ongesteld ben! normaal voel ik me dan echt ongi! en nu niet! raar!

12. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    gewoon van de week nog een keer testen. Wie weet!!

En ik mag inderdaad ook bijna de pil overboord gooien! Moet nog even een paar weken geduld hebben!

13. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    leuk he, spannend dan voor jullie !? hopelijik duurd het niet lang!
    het vloeien is weer over, dus kijk even deze aankomende week aan! en dan weer een x testen denk! en ondertussen maar gewoon door klussen!;)
    fijn weekend meid

14. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    pff word een beetje gek, wat was het nou ongesteld of gewoon een goeie bloeding! en 2 x lichte strepen op mn testen! voel me zo raar. volgend weekend test ik nog een keer! want dan zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden! en gewoon door gaan met klussen!

15. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Spannend! Maar inderdaad: lekker doorklussen, de boel goed in de gaten houden en anders volgende week even langs de huisarts voor een test!

16. samsas

samsas Nieuw lid

29 feb 2012
    4
    0
    0
    En, al meer duidelijkheid? Zit namelijk in hetzelfde schuitje, alleen nog niet getest hoor. Wel al een paar dagen na eisprong(die al op de 8e dag van mijn cyclus was) bruin/rood verlies en duizelingen. Hoop nog wat van je te horen. Vloei trouwens nog steeds, nu al 5 dagen 8|

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej miesje,
    heb je geen foto''s van de testen?
    kunnen we mee spieken!!

18. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi, nou mijn lichaam heeft me flink voor de gek gehouden zeg! pff ben nu alweer bang om volgende week hevig ongesteld te zijn! en die eisprong kan ik nu helemaal niet vinden! zo raar!

al 5 dagen aan het vloeien?! pff das lang idd. ja je lichaam kan je zo voor de gek houden! eerst 2 lichte streepjes en dan opeens niks!
    hopelijk is het snel raak voor je, al lang bezig?
    liefs

19. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi, heb ze alweer weg gegooid, had al geprobeerd om er foto's van te nemen, maar lukt niet!
    vorig weekend nog getest, maar helemaal niks! ppfff ;)
    l

20. chila

chila Niet meer actief

Hoi hoi,

Had je nou lichte strepen op je test of heb je daarna alsnog negatief getest?
    Anders raad ik je aan even een clearblue test te halen, misschien iets duurder maar dan die met zwanger of niet zwanger indicatie dan heb je meteen duidelijkheid en zit je ook niet te twijfelen of het een indroogstreepje is!

Succes en hoop voor jou het beste.

Groetjes Chila

Deel Deze Pagina