Word er een beetje moe van om te lezen dat iedereen hier wel eens aangevallen word over iets. Bijv. een vraag die dom is, een antwoord dat niet juist is, of dat de 'antwoorders' een totaaaaaal andere mening hebben dan andere 'antwoorders' en topicstarters. Laat aub iedereen in z'n waarde, en zoveel meningen en 'domme' vragen hebben als ze zelf willen... Kijk, dat iedereen een andere mening heeft is logisch, maar er word gelijk zo aangevallen. Durf al bijna niets meer te vragen of te zeggen hier. Hormonen (Waarschijnlijk vandaag zelf last van hormonen vandaar dit onderwerpje)
och meis dit topic helpt toch niet, hoe vaak is er al een topic geweest hierover? En enige wat er volgt is weer een discussie! heel jammer
och jammer, ik wist niet dat er al meer topics over geweest zijn. Laatste wat ik wil is weer een nieuwe discussie uitlokken hahaha Toch bedankt voor je antwoord!
Nee, ik begrijp best dat er een keer gekibbeld wordt, maar heb net verschillende topics gelezen om even up to date te blijven, en in allemaal werd er wel iemand aangevallen. Maar goed, ik zal proberen om er volgende keer maar overheen te lezen
Ben het helemaal met je eens en vind dit ook erg jammer. Heb zelf al meerdere keren reacties gehad die me echt gekwetst hebben en waarvan ik denk moest dat nou op die manier? Er zitten gewoon een paar dames op het forum hier die naar mijn idee gewoon klaar zitten om 'toe te happen' als ze de kans krijgen. Ik ben er dus ook voor om waar het kan elkaar en elkaars keuzes te respecteren. Tuúrlijk kan je je mening geven en die kan ook anders zijn, maar het is de manier waaróp die me vaak echt met open mond achter mijn computer doet zitten
Precies! Je zegt het precies zoals ik het wilde omschrijven, al kom ik tegenwoordig door moeheid en zwangerschapsdementie niet meer zo goed uit mijn woorden
na aanleiding van de zoveelste topic had ik eiglk dit ook willen zeggen denk nee heeft toch geen zin is hier al vaak genoeg geweest. Ik ben het totaal met je eens je kunt niet eens meer een vraag stellen word het meteen al een hele grote discussie pff Ik vind dat hier alles gevraagd mag worden ook domme vragen ja!
Er zijn al veel topics geopend die over dit onderwerp gaan en die gaan na een heftige discussie altijd dicht. Ik vind het ook jammer dat veel topics dichtgaan omdat deze vaak uitmonden in een ordinaire scheldpartij. Maar ja,20.000 leden,20.000 meningen. Als een topic me niet aanstaat of niet interesseert kijk ik gewoon niet. Zouden meer mensen moeten doen
Ik begrijp je helemaal. Het is denk ik echt de hormonen die mee kunnen spelen maar ook vele mensen vele meningen. Ik hoop ook altijd dat iedereen denkt zoals ik maar dat is niet mogelijk hahaah en dat zou de boel ook wel saai maken. Kijk schelden en elkaar neerhalen gaat nooit ergens over. als ik het niet eens ben met iemand zeg ik dat wel en ik hoop dat ik dat normaal doe. Dat probeer ik wel.
Misschien moeten sommige mensen een schild creëren voor zichzelf en alles met een korreltje zout gaan zien. Als mensen vervelend reageren in een topic ( als ik dat zo ervaar) dan doet het me niks en haal ik mijn schouders op. Of ik spreek mensen daar op aan ( vaak via pb) Nee ik vind het een leuk forum waar juist weinig met modder wordt gegooid en de moderators het vaak goed in de hand hebben. Hormonen maakt men vaak onstabiel en sneller emotioneel. Nou ja, dat is toch ook weleens leuk, Ik heb altijd gezegd tegen mijn man, als ik zwanger ben mag ik me emotioneel lekker laten gaan. De hormonen zijn al vervelend genoeg,
Ja, je hebt gelijk... Het is ook absoluut niet dat ik huilend wakker lig van een nare opmerking maar op zo´n moment vraag ik me toch echt af of dat niet even anders kon... Goeie tip van een pb´tje sturen, daarin kan wie wil idd nog eens vriendelijk vragen of dat nou echt nodig was Verder vind ik dit ook een hele fijne pagina hoor, anders zou ik er niet zo vaak te vinden zijn
Ik denk dat het niet alleen door hormonen komt. Internet is gewoon lekker anoniem en sommige mensen vinden het gewoon leuk andere mensen af te zeiken. Ik vind het hier meevallen. Heb wel es op Fok! forum gezeten,je weet niet wat je meemaakt,echt een stel gekken bij elkaar!
Ja het kan echt veel erger. ja jammer Jopie dat het niet eerder kan, maar dat zijn dan weer die hormonen,
Je hebt zelf ook elke dag een andere bui. Er zijn dagen dat je in een deuk ligt om hetgeen je leest, de andere dag erger je je.... tja, de kunst is om dan geen reactie te geven. Gewoon even tot 10 tellen en gaan douchen of zo.