Wij willen morgen voor onze baby uitzet gaan kijken maar nu vroeg ik me af moet je al gelijk aan betalen als je iets besteld?? Aangezien er vaak nog een lange levertijd zit, en we toch in een resesie zitten straks gaat de zaak faliet en dan kunnen we naar ons geld fluiten.. Groetjes Luna
Wij hoefden pa te betalen bij de levering. Was bij de babydump, weet niet of dat overal zo is. Veel plezier!
wij ook bij aflevering. babydump, kinderwagen kamertje bij de babyplanet en daar geloof ik 50 euro aanbetaling
O okee, bedankt voor jullie reactie's... Wij willen bij baby park gaan kijken. Heb er ook echt veel zin in.
Als ze dat wel willen gewoon niet doen. Volgens mij ben je wettelijk zelfs niet verplicht een aanbetaling te doen.
Ik zou sowieso NOOIT betalen/aanbetalen wanneer je besteld.. Dat kan bij de aflevering ook nog wel.. Stel dat t bedrijf failliet gaat.. Dag geld, en geen spullen.. Mijn man en ik hebben de instelling "willen ze aanbetaling, dan zijn wij weg" ( Naar een andere zaak dus)
Wij hebben alles bij Babypark besteld en ook pas betaald bij de levering. We hoefden ook geen aanbetaling ofzo te doen.
Wij hebben ook geen aanbetaling gedaan en dat hoefde ook niet bij de babydump. Ik doe daar zoiezo niet aan. Mijn werk is faillissementen en hoe vaak ik zie dat mensen hun geld kwijt zijn... nee dat gebeurd mij niet.
Bij Burgerhout hebben wij een kleine aanbetaling gedaan, nooit er over gedacht om dit niet te doen ivm eventueel failissement.
Bij ons vroegen ze er wel om (ik geloof 10%), maar wij hebben 't niet gedaan. En toen kon 't alsnog in z'n geheel bij de levering betaald worden. Wij gaan ook gewoon weg als 't wel moet, er zijn nog genoeg andere zaken.
Wij hebben besteld bij babydump en babyplanet, bij beiden pas betalen bij aflevering. Geen aanbetaling nodig.