Hé dames! Mijn vriend is volgende maand jarig (hieperdehiephoera) Nu wil ik een lang weekend met hem weg. Dus van vrijdag tot zondag avond of zelfs maandag. Ik ben aan het rond surfen en dacht laat ik het jullie ook even vragen! Het moet wel iets binnen Nederland zijn, maar waar in Nederland maakt niet uit. Hebben jullie ideeën? Of misschien zijn jullie ergens geweest wat jullie absoluut aanraden? Barst maar los, &alvast bedankt.
Mijn man en ik waren erg te spreken over Het van der Valk hotel in Emmen. Hotel Emmen | Route In Emmen kun je leuk winkelen (vinden wij) en je hebt er natuurlijk de dierentuin... Daarnaast waren wij heel tevreden over het hotel en hebben toen echt genoten.
wij zijn in Groenlo geweest en hadden daar een heerlijk luxe huisje.. Genieten van een luxe bungalow en lekker kamperen doet u bij Marveld Recreatie in de Achterhoek dit was het park en wij hadden het type VWL .. Daar zit een heerlijk Jacuzie in met een lekkere sauna .. Het is een heerlijke omgeving met veel bos waar je lekker kunt fietsen, wandelenen etc .. En je kan daar ook leuk shoppen ..
nh hotel waalwijk zijn we vorig jaar geweest dagje efteling dagje fietsen je kunt er ook lekker erten in de buurt