Mijn dochter die spontaan middenin de nacht komt vertellen dat ze van mij houdt! Mijn zoon van 2 als hij moet plassen (zoo trots op dat mannetje!) Verder ben ik ook niet zo moeilijk. Sinds ik moeder ben heb ik aan weinig slaap blijkbaar genoeg. Helaas denkt mijn weerstand daar iets anders over, maar ach
Als je het over leuke verassingen hebt? Inderdaad. Als je me echt leuk wilt verassen, dan gun je mij mijn nachtrust. Al kan ik me voorstellen dat wanneer mijn dochtertje later met haar eerste zelfgemaakte knutsel de nacht voor Moederdag of mijn verjaardag op bed springt, ik barst van geluk... En rationeel gezien, voor een echt waardevolle verassing wil ik wel mijn nachtrust opofferen. Ik kan zo eigenlijk niets bedenken wat ik heel graag zou willen hebben. Maar ik denk dat het dan om geld zou gaan.
Mij mogen ze alleen wakker maken om te vertellen dat ik niet naar me werk hoef en dus mag uitslapen xD Al verwacht ik dat dat nooit zal gebeuren
Voor noodgevallen, dus als mijn huis in de fik staat of iets dergelijks. Anders moet je mij maar gewoon lekker laten slapen en zie/hoor ik de verrassing 's morgens wel