Recreatiepark Hengelhoef

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Femmetje, Jul 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Femmetje

Femmetje Bekend lid

Mar 24, 2008
    815
    0
    0
    Wie is hier (pas) geweest? En wat zijn jullie ervaringen?
    Lees er zoveel slechte dingen over. Terwijl het ons wel leuk lijkt. Dus ben benieuwd wat jullie ervan vonden.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hengelhoef ben ik alleen nog maar gaan zwemmen, maar vind het er fijn. Wel vrij duur vind ik...

Het enige waar ik niet zo wild van ben is de wildwaterbaan. Maar daar mag je wel pas boven een bepaalde lengte in en je moet heel goed kunnen zwemmen. Het was mij wat te hevig, maar mijn vriend vindt dat geweldig :)

Je hebt er ook sauna's en stoombaden enzo. En dan heb je een bad waar je golven in krijgt om de zoveel minuten.

3. Femmetje

Femmetje Bekend lid

Mar 24, 2008
    815
    0
    0
    Hoi, bedankt voor je reactie! Over de wildwaterbaan had ik inderdaad al een en ander gehoord ja dat die echt heftig is. Dus ik weet niet of ik daar inga hoor haha ik ben nogal bang om lang onder water te gaan ofzo beetje paniekerig wordt ik dan. En de sauna is dat wel gratis? Of wat is er duur, in het zwembad alles? Of op het park?
    Wat mij het meeste zorgen baart is de comforthome die wij hebben geboekt. Ik ben nu na gaan lezen op internet en er zijn zoveel slechte reacties dat er gaten in de vloer, scheuren in de bank, schimmel door de hele badkamer en toilet en matrassen waar het ijzer van het bed doorheen komt... schijnt dat die dingen op instorten staan... Maar goed ik heb geboekt dus het is afwachten denk ik! ;)

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    wij gaan over 3weken erheen met de caravan.we zijn er wezen kijken en lijkt me hele leuke camping

5. Femmetje

Femmetje Bekend lid

Mar 24, 2008
    815
    0
    0
    @wenneke, bedankt voor je reactie. Was er ook veel voor kinderen te doen? (3,5 jaar? ) Bedoel speeltuintjes enzo?
    Mij leek het ook heel leuk hoor hoe ik op internet zag. Maar dan hoor je zoveel negatieve reacties en ga je twijfelen. Maar ja je moet het toch zelf leuk maken! Heb je toevallig ook de stacaravans gezien die daar gewoon vast staan voor de verhuur??

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    waar wij staan met onze caravan is speeltuintje ja en er is overdekte speeltuin maar kost 3euro per dag maar onze is nu 16maand.

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    De inkom in het zwembad zwembad vond ik duur, maar als je daar logeert krijg je misschien korting? (wist zelfs niet dat je daar kon logeren... :)) De sauna's daar konden we zo in, daar moesten we niet betalen.

Ik had vorige keer het gevoel dat ik ging verdrinken in de waterbaan, zo vaak ging ik kopje onder... Ben nl. ook nogal snel in paniek als ik in't water zit. En een vriendin van mij is ooit zonder topje van haar bikini eruit gekomen (gewoon verloren onderweg), zo heftig! :D

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Haha dat van dat topje in de wildwaterbaan komt mij bekend voor :) Gelukkig heeft mijn zus het kunnen vangen en had ik mijn handen voor mijn (.)(.) kunnen houden!!!
    De wildwaterbaan is dan ook erg heftig en ik ben er nit helemaal weg van... 1 keertje per bezoek is genoeg voor mij!
    Voor de rest wel heel leuk...

9. Misha

Misha Actief lid

Dec 26, 2008
    212
    0
    0
    Amsterdam
    Ben er vrijdag geweest gister terug, was heel leuk. Wij hadden de luxe appartementen. Heel schoon en netjes. Voor de deur een glijbaan en schommel. Park zelf ook heel leuk. We zijn ook gaan winkelen in Genk ligt op 5 min afstand je hebt daar 3 shopping malls. Heel gezellig was het, zeker voor herhaling vatbaar;)

10. Femmetje

Femmetje Bekend lid

Mar 24, 2008
    815
    0
    0
    Wij zijn inmiddels ook terug (vanmorgen terug gekomen) Wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad! Een nieuwe stacaravan die pas 2 maanden in gebruik was, echt heel leuk voor de kinderen veel te doen. Leuke animatie, veel speeltuinen/toestellen, heerlijk weer gehad dus heel de week konden we lekker aan het meer/strandje zitten en zwemmen. Zwembad was ook leuk, alleen erg druk! Geen stoelen en maar 4 boxen voor een heel zwembad, dus veel met ons kleintje op schoot moeten zitten en dat is nou net wat ze niet leuk vind maar daar over de vloer laten kruipen in een zwembad is helemaal niks! Dus dat was wel een nadeel. Maar we hebben er echt een heerlijke vakantie gehad, zelfs nog gevraagd of we nog een week konden blijven maar helaas was alles volgeboekt.

11. Misha

Misha Actief lid

Dec 26, 2008
    212
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, ik vroeg ook gelijk na 1 dag of er een mogelijkheid was om nog 1 dag te blijven. Maar ze zeiden gelijk, sorry mevrouw we zitten helemaal vol deze maand..

Jammer:(

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    wij zijn week eerder teurg gekomen omdat de hele straat ziek was incl. ikke en nu nog.

verder leuke camping wc s mogen beter schoongehouden worden

Share This Page