Ervaring Windows 10

Discussion in 'De lounge' started by Chocolat, Dec 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Wij hebben nu nog Windows 8, maar elke keer krijg ik een melding voor upgraden naar Windows 10.
    Ik hoor er echter geen goede verhalen over de meesten gaan weer terug naar Windows 8.

Wat is jullie ervaring met Windows 10?
    En wat is het verschil met Windows 8?

2. fee90

fee90 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,679
    39
    48
    Prima hoor, eigenlijk wel makkelijker dan Windows 8, je hebt weer een start balk die uitklapt waar je apps kunt selecteren, vind ik wel makkelijk. Dus op een laptop niet meer verplicht die tegels. Ik werkte altijd al op bureaublad dus vind ik wel fijner.

Alleen MN outlook deed het niet goed meer,verzenden lukte niet ,maar was vrij makkelijk op te lossen met een stappenplan op internet. Verder geen problemen gehad :)

3. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Wij gebruiken hem niet meer(mijn man zit in de ICT) en die is er nog niet te spreken over.
    Dus wij hebben hem weer vanaf de laptop geknikkerd.

4. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

Aug 23, 2015
    1,614
    1
    36
    Wij zijn weer terug gegaan naar windows 8. Een upgrade veroorzaakt veel problemen. Als je windows 10 er toch op wil zetten, ga dan voor een schone installatie.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ook hier problemen met outlook sinds we een paar weken terug de update hebben toegepast. Mijn collega gaf desgevraagd aan dat dat inderdaad een bekend probleem is, zeker bij wat "oudere" computers.
    Ook hier het advies gekregen om windows 10 er weer af te gooien en onze oude Windows 8 er weer op te zetten.

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

10 er af gegooid. Na een update crashte mn laptop om de haverklap. Ik kon er niets meer mee.
    Nu met 8 zoals vanouds niets aan de hand.

7. gitta

gitta Fanatiek lid

Oct 22, 2013
    2,625
    427
    83
    Hier alleen maar goede ervaringen, MAAR ik had net een heel nieuw systeem. Dus op dat nieuwe systeem Windows 8 gezet en direct geüpgradet, zonder dat ik erop had gewerkt. Hier werkt het fantastisch.

Zelfs op de laptop, die al anderhalf jaar in gebruik is, niets anders dan positieve ervaringen. Maar goed, dat is ook een snel systeem, met goede specificaties. Bij een iets ouder/trager systeem schijnen er toch nogal veel problemen te zijn.

8. LadyV

LadyV Lid

Jun 16, 2015
    36
    0
    0
    NULL
    Bergschenhoek
    Hier hetzelfde, ml is ook ICTer en is er ook nog niet over te spreken.

P.s Als je trouwens toch ook een startscherm wil in windows 8 kan je ook classic shell downloaden voor de computer/laptop. Krijg je ook een startscherm ;)

Share This Page