Ik heb sinds vorige week een splinternieuwe wasmachine en nu zo'n 7 wasjes gedraaid. Ik verheugde me op de geur van schone was, maar het stinkt! Er zit een raar fabrieksluchtje aan. Beetje olie- rubber achtig geurtje. Kan het niet plaatsen, maar het is de machine. De eerste keer leeg gedraaid, volgens het boekje en daarna nog maar een keer. Het helpt niet. Hoe lang duurt dat of moet ik de leverancier bellen?
Heb je een wasmachine die zichzelf instelt, dus zodat hij stabiel staat? Anders kan het zijn dat daar een probleem zit. Mocht je dat al gecontroleerd hebben dan zou ik contact opnemen met de leverancier.
Mijn nieuwe had dat in begin ook, word wel minder nu. Ik kan trommelreiniging doen. Dat heb ik wat vaker dan nodig gedaan. Misschien kan jouw machine dat ook. Anders 90 graden was draaien.
Maar hoe lang duurde het bij jou dan? Hij staat verder goed en alles. Ik ga er maandag toch even achteraan.
Durf ik je niet te zeggen, heb hem week of 7 waarvan we 3 weken weg waren. Heb hem na vakantie wel meer gebruikt, daarvoor vrij weinig. Misschien 10-15x wassen....
Hmm.. ik ga,dan toch even bellen. Zodat ik niet, mocht het niet weg gaan, te horen krijg dat ik eerder had moeten belken. Maar wellicht moet ik nog wat vaker wassen. Zal ook nog eens een lege trommel op 90 draaien.