Ik heb de laatste tijd weer last van hartkloppingen en ook ineens heftige oorsuizen als ik iets van de grond pak ofzo... Dat had ik eerder nooit. Vind het een beetje eng. Ben nogal gevoelig voor hyperventilatie en gooi daarom vaak zulke klachten hierop, maar stel nou dat er iets mis is met mijn hart ofzo...? Wanneer weet je nou dat het geen hyperventilatie is?
Meid, als je je zorgen maakt zou ik het even aan de dokter vragen...(moet niet veel zeggen, ik heb dezelfde soort klachten en ga ook niet naar de ha ) Mijn vader heeft dit soort klachten ook, bij hem is het lage bloeddruk.
Ik heb de huisarts een email gestuurd. Hoop snel antwoord te krijgen.. Moet wel zeggen dat als ik afgeleid ben geen klachten heb.
Dat is herkenbaar, als ik druk bezig ben voel ik eigenlijk niks. Maar als ik dan even rustig ga zitten en dan opsta of iets opraap voel ik het.
Lijkt me voor de huisarts wel moeilijk te beoordelen, via de mail. Ik denk dat hij/zij jou met deze klachten graag wilt zien en een aantal testen wil doen (bloeddruk meten, hart/longen luisteren, zuurstofsaturatie enz) Sterkte! Hopelijk ben je er gauw vanaf!
Heb het soms ook, bij mij heeft het te maken met onder en bovendruk, ofzo, dan krijgen je benen te weinig bloed, je hart gaat harder pompen maar je bovenlichaam krijgt meer dan voldoende bloed, je kunt er ook hoofdpijn van krijgen.
Ik heb geen hoofdpijn, maar moet misschien toch even laten checken. Ik had gisteravond ineens een gekraak in mijn hoofd, alsof er iets knapte. Zoals wanneer je je pols of enkel draait. Das toch raar?