Waar naam dochter laten tattoeeren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vica86, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik liet Darren op m'n buik/lies zetten, maar dat was ook geen pretje, heb echt zitten janken van de pijn. Terwijl ik op m'n heup weer nix gevoelt heb.
    Tattoo op je vinger doet pas pijn, mijn God!

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    bedankt ik ben dus een aso ( volgens sommige) wat ik heb er 1 op me borst...

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Bij deze ff een foto zodat je weet hoe dat er ongeveer uitziet maar waarschijnlijk wil je het wel en stuk kleiner maar het gaat om het idee...
    Bekijk bijlage 78494

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik vind je geen aso, maar ik vind het pers te groot, de letters zijn super, ik had hem wat lager gezet, en kleiner.

ben zelf ook nog opzoek, plaats is of schouderblad of schouder zelf.

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    De vraag was toch: 'Waar laat je tattoo zetten?'
    ;)

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36

Ik vind hem wel groot...Maaaaar supergaaf en errruuugg mooi !!! Aso vind ik de plek niet hoor ;)

7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hij is echt super mooi!

8. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik moet wel zeggen dat mijn hempje daar een beetje laag zit...
    Hij heeft hem echt zo gezet dat het precies begint op de lijn van mijn decollete zeg maar... En mijn plan was eerst inderdaad kleiner en op mijn pols maar dat kon niet met mijn werk dus hiervoor gekozen en toen die hem erop had getekend dacht ik ja zo wil ik hem en ook zo groot omdat die krullen enz erbij zitten

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

veel te groot.
    Ik heb een tattoo onder aan mijn nek. Als ik een T-shirt aan heb wordt ie net bedekt

10. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
  11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik vind hem mooi hoor!
    Is niet mijn persoonlijke smaak, maar mooi is hij zeker!

Ik ben er inmiddels uit, laat de naam zetten op de binnenkant van de pols. Ik wil hem ook gewoon simpel hebben, geen krullen en slierten enzo. Vind ik wel heel mooi, maar niet iets voor mij.

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ben vandaag naar de tattoo shop geweest en heb een afspraak voor 6 juli om hem te laten zetten.

Het wordt een maori style tatoo in de vorm van een maan (symbool o.a. voor vrouwelijk en moederschap) in de maan komt de naam van mijn dochter. In de ruimte die overblijft komt een ster. (mijn vader is in aug. 2008 overleden en die wilde ik ook graag een plek geven in deze tattoo.
    De schets krijg ik volgende week, dus als jullie het leuk vinden zal ik deze ook posten hier.

De tattoo komt tussen mijn schouderbladen.

Mijn man krijgt een freehand tattoo. een draak met een parel in zijn hand. En in die parel komt de naam van mijn dochter. Op zijn bovenarm.

13. 4days

4days Niet meer actief

Ik heb op mn enkel / voet een grote tattoo (met bloemen en tribal-achtige krullen) en daar staat de naam van ons zoontje in, en de S van ons overleden zoontje.

14. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ik heb ook een tattooo op me onderrug .
    ik wil ook eentje voor dochtertje doen allen ik kan niet kiezen welk moet doen.
    ik heb eentje met slaapdenelfhondtje of iets van woezel en pip
    of tijgertje.

15. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Woezel en Pip meen je toch niet serieus? Sorry maar zoiets vind ik vreselijk...

Vind de tattoo op de pols (vin) erg mooi.. Vind de tattoo op zichzelf (op de borst) ook mooi maar ik vind de plek niet mooi en ik vind m ook veel te groot!

Ik ga de naam van mijn zoontje laten zetten in mijn nek.. Twijfel alleen nog of ik de letters naast elkaar of onder elkaar (op mijn ruggegraat zeg maar) ga zetten..

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier is het helaas niet mogelijk om de naam van mijn dochter op mijn pols te zetten. Met 7 letters is hij echt te lang volgens hun. Gaat het vlekken in verloop van de tijd.

Nu nog een andere plek vinden.

17. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Schuin op je arm, tussen de onder- en bovenkant zeg maar?

18. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland

Dank je wel

19. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    Dan ben ik bang dat ik met hetzelfde kom te zitten de naam van mijn dochtertje is ook 7 letters ( had besloten om de naam van mijn dochterje op de andere pols te laten zetten)

20. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ik heb de naam van m,n dochter tussen mijn schoudebladen laten tatoeeren.. Bekijk bijlage 79112 ik hoop dat jullie m zo krijgen te zien! ben er heel trots op!:D

Deel Deze Pagina