Ik vind de onderarm ook erg mooi, maar ik heb momenteel geen baan en wil niet dat het een beperking wordt voor het krijgen van een baan. Nou kan ik hem natuurlijk op mijn onderrug zetten ofzo, maar zou ook de naam bij mijn oude tattoo kunnen zetten. Die tattoo is een pandabeer (alleen hoofd met een bambootak in zijn bek) met een doorsnede van ongeveer 8 cm. Dat heb ik wel altijd gezegd dat ik dat wou, maar ik wil ook nog een volgend kindje over een paar jaar en dan zou die naam er misschien wel niet meer bij passen. Even denken nog.
nee ik neem geen tattoo van woezel en pip. sorry was effen in de war was niet aan het opleten ik was met iemand over daar over en ik tijp het in me berichtje.niet slim. ik vondt die wel een mooi tattoo. http://www.beautytouchstudio.be/magicgallery/elfjes35.jpg
Ik zou de plek niet laten afhangen van hoeveel pijn het doet hoor! Ik heb een hele grote tattoo op mn voet, en ik vond de pijn wel mee vallen. Ik heb er ook 1 op de binnenkant van mn pols, viel ook erg mee. En ik heb een behoorlijk grote cupcake op mn rug En iedereen zei nou, als je het op je voet niet zeer vond doen dan valt het op je rug mee. Nou mooi niet, sommige stukken leek het wel zenuwpijn. Hij heeft wel 3 uur over die op mn rug gedaan dus misschien dat het daarmee te maken had, maar die op mn voet duurde 2,5 uur en die vond ik minder zeer doen.
Ik heb er ook een op dezelfde plek, maar ik vind het niet echt op de borst eigenlijk. Als ik aan een tattoo op de borst denk, kom ik wat lager uit. Ik vind m wel mooi
Zo zeg, hou eens op. Waar die ook staat. Ik vind het iets om trots op te zijn. En je hebt er toch goed over nagedacht, mag ik aannemen. Ook over de plek. Het is niet perse de plek waar ik zoiets zou laten zetten, maar dat is voor iedereen heel erg persoonlijk. Lekker mee pronken, maar dat doe je vast wel