Kamperen met baby in Nederland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Moaatje, 15 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Dit jaar slaan we waarschijnlijk over, maar ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met verschillende campings in Nederland.
    En dan specifiek welke camping wel of juist niet leuk is met een baby. Misschien dat als alles goed gaat dat we in de nazomer toch een paar nachtjes weggaan.

Zelf heb ik niet heel veel kampeer ervaring, maar vriend wel. Was gisteren weer even in de kampeerwinkel, en dan word ik weer zo enthousiast.

En weten jullie ook een infoboek of site over kamperen met baby's? Want het vergt natuurlijk veel meer georganiseer dan wanneer we met z'n tweeen gingen.

2. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Wij hebben met pinksteren in Groesbeek op de camping gestaan (De oude Molen). Daar staan we vaker. Daar hebben ze het mooiste toiletgebouw van Europa! En dan kan ik me ook wel voorstellen. Een hele aparte afdeling voor kinderen (het is net de efteling) met lage wastafeltjes, kleine wc'tjes, kleine douches en een hele leuke aparte hoek met babybadjes. Erg leuk allemaal! Ook een buitenbad (in stijl Efteling) met kinderbad. Verder ook nieuwe speeltuin. Camping is ook niet te groot en mooie omgeving (heuvelachtig tegen de Duitse grens)

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Klinkt mooi, zal ff naar hun site speuren.
    Maar zou je het 4 maanden eerder ook al aangedurft hebben met Noortje?

Deel Deze Pagina