Mijn man heeft sindskort een nieuwe XBox, hij vindt het geweldig en zit soms hele avonden te spelen. Omdat ik vroeger nogal verslaafd was aan mijn SuperNintendo, dacht ik, laat ik het ook eens proberen. Nou, het is echt niet mijn niveau. Tomb Raider, James Bond, het is echt veel te moeilijk voor me, ik kom echt geen level verder. Zijn er misschien ook leuke, makkelijke spellen a la Mario van vroeger voor de XBox? Het mag als het aan mij ligt heel erg kinderachtig zijn hoor, dan snap ik het tenminste. Wat zou nou een leuk spel zijn, om voor mij als leek, mee te beginnen?
Mijn vriend heeft een internet abonnement erbij en hij kan simpele spellen downloaden op zn xbox. Denk aan teterus en simpele denk of puzzel spelletjes.
Braintraining, Uno, Bomberman, Worms en voor de platform misschien de Bee Movie Game (heb ik op de DS gespeeld en het was erg leuk). Als je XBox Live hebt, kan je daar spelletjes kijken die je kan downloaden en die zijn over het algemeen wat makkelijker om te spelen.
madagascar, crash bandicoot, Looney Tunes, Viva pinata, Rayman, gewoon de kiddygames. Ben er zelf ook gek op.
baas in bos, en looney tunes ook erg leuk spel; heb hier trouwens nog spellen en een racestuur liggen die ik verkoop voor een zacht prijsje dus als je intresse hebt
Mijn puber zit hier samen met een maatje een spel van Lego te spelen op de Xbox...ze liggen echt compleet in een deuk...zo leuk is het!