We gaan camperen en nemen mee...?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by macy77, May 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Ja we gaan camperen. Ages ago zijn we dat eens met zijn tweeen gaan doen.
    Nu weer, met zijn vijfen.
    We gaan 2 weken naar zuid frankrijk (in twee dagen), mijn ouders gaan mee en we hebben allebei een aparte ingerichte chalet.
    De kindjes kunnen dus ook eens "logeren" als we ergens in die twee weken eens met zijn tweetjes op pad willen.

We gaan via Eurocamp/ petit paradis. Dus campingbedjes, badjes en kinderstoelen hoeven we gelukkig niet in te laden. Wel de dubbele en enkele buggy.
    We hebben een dakkoffer van 600 liter en een ruime kofferbak.
    Kleine cadeautjes voor de oudste voor onderweg zijn geregeld.

Maar wat nemen jullie (die hard campeerders) mee voor kindjes van 1 en 3 jaar?

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik ga nooit kamperen, ook niet van plan in de nabije toekomst. Maar ik vind het wel heel grappig dat je al wel cadeautjes voor onderweg hebt ingepakt en je vervolgens afvraagt wat je mee moet nemen... :D

3. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Ja we zijn meestal van lastminute inpakken (wat ik zo verschrikkelijk vind), maar stort me al wel, ver van te voren, op de "leuke" dingen, haha!

Maar nu hebben we een kamer over wat onze vakantiekamer wordt.
    Alles wat ik denk wat mee moet leg ik daar vast neer. Kinderpatacetamol, de zwembandjes en broekjes, petjes etc.

Had al wel de tip gekregen om kleding per persoon in een grote (supermarkt)shopper te doen. Ipv die zware koffers.

4. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,076
    2,220
    113
    Brabant
    Grappig,wij gaan vannacht.

Zelfde verhaal,auto en dakkoffer.

Wat wij meenemen:eek:pblaaszwembadje,verhogerzitje voor de oudste(ipv kinderstoel),voorraad zonnebrand, kotsbak voor onderweg:), koelboxop12v voor in de auto, drager en draagdoek, kopieën van pasjes en de anwb pas.
    Oja,en ductape:)

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Waar laat je die koelbox?

En ductape voor op zeurende mondjes? :)

Onze oudste is 3,5 en gaat dan in de graco autostoel, een verhoger maar wel met rugleuning. We moeten nog zo'n gewatteer ding voor op nekhoogte van de gordel.
    De twee kleintjes gaan binnenkort wennen aan de tobi stoelen, dus:
    -achterbank vol, check.

6. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Haha en je woont ook nog bij me in de buurt zie ik..

Fijne vakantie!

7. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Wat heb je voor onderweg voor de oudste?

8. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,076
    2,220
    113
    Brabant
    Tekenbord,wat kleurtjes,a4 blok,boekjes en onze troef:dvd speler.
    In de auto alleen water te drinken ivm plakken

Ductape om alles te fixen op vakantie(vroegah gingen we met de tent)

Verhoger bedoelde ik een gewone stoelverhoger. Isa kan echt niet meer in een kinderstoel,dus heb ik zo'n stoelverhoger zodat ze toch bij tafel kan.

Koelbox zetten we in de achterbak,haalt t snoer precies.

(waar woon je ong. Moet ik zwaaien,of te ver weg:))

9. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0

Haha die dvd speler wil ik graag voorkomen.
    Ik woon in ehv.

10. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
  11. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    voor diegene die een koelbox en een dvd speler meenemen, koop dan nog een verdeelstekker zodat je koelbox, dvd speler, tomtom op de aansteker kan. Enneh wij hebben ook een koelbox die op 12v kan, maar ik vries van te voren 2 anderhalf liter flessen water in of 2 barleduc pakken (laat er wel eerst wat water uit anders klapt het) en die zet ik in de koelbox. Op die manier hoeft die dan niet op de aansteker en scheelt het weer snoeren in de auto. En het voordeel is dat je op de plaats van bestemming gelijk drinkwater hebt. DVD speler was ik altijd fel op tegen, maar 1x 10 uur omgedraaid zitten was genoeg, en het was vorig jaar en super uitvinding. We hadden hem geleend om te proberen. Dit jaar plaatsen we een ipad op die plek. Zoonlief is nu al aan het bedenken welke films hij onderweg wil kijken en of zijn speelgoed kist wel weer naast hem staat zodat hij kan spelen onderweg op zn tafeltje. (vorig jaar van fisherprice gekocht bij het kruidvat.) onderweg krijgt hij ook alleen maar water en mariakoekjes te eten in de auto. Op rustpauzes krijgt hij andere dingen te eten en te drinken en even lekker met zn allen rennen en gek doen op de parkeerplaats. Zoonlief verheugd zich nu al op de vakantie en ik laat hemzelf zijn eigen speelgoed klaar leggen.
    Wat vorig jaar een uitkomst was op de camping was zijn loopfiets. Bij het proefkamperen was de fiets met zijwieltjes een ramp omdat de grond nooit egaal is en hij dan blijft steken.

Share This Page