Wij gaan eind september all inclusive naar tunesie (zie ander topic). Nog nooit all inclusive gezeten. Wij zijn meer van met een rugzakje de wereld zien. Maar goed, heb 2 kleine kids nu en ik weet zeker dat zij het park geweldig gaan vinden en daar gaat het om als je moeder bent Maar goed, ik zoek dus ervaringen met all inclusive. Wat vonden jullie er van? Ik heb zo een beeld van elke avond suf achteraan schuiven aan het buffet voor koud eten wat elke avond hetzelfde is en alleen vieze drankjes kunnen krijgen... maar goed volgens zoover is dat in ons resort niet zo... dus ben benieuwd!
Hier altijd goed bevallen in Egypte. Meestal waren er vaste weekmenu's of 2 wekelijkse waarbij je 's avonds keuze had uit 2 soepen, pastagerecht, rijstgerecnt, aardappelgerecht, vleessoort, vissoort, verse salades, brood, fruit, zoete toetjes em wat niet al. Lunch was eenzelfde idee en ontbijt was flink uitgebreid met vele broodjes, eitjes, pannekoeken, fruit, yoghurt, melk noem het maar op. Eigenlijk altijd voor iedereen wel wat wils en gewoon goed van smaak en temperatuur. Meestal zijn er momenten waarop net erg druk is, maar dat zie je snel genoeg Ideaalste was misschien nog wel dat iedereen dus gewoon kan pakken waar die zin in heeft. En natuurlijk het drinken wat me de gehele dag naar wens overal kunt pakken/vragen. Van limonade en appelsap tot cola, tonic, bier, wijn en ook mixdrankjes als colarum bijv. Enige waar je even op moet letten mijn inziens is geen ijs is je drankjes en niet al te koud opdrinken anders kan dat nog weleens op je darmen slaan. Vaak las ikzelf wel slechte recensies over het eten, maar zelf heb ik echt nog nooit slecht eten gehad. Tja, het is anders dan je gewend ben, maar daarom ben je ook op vakantie is mijn idee. Zou zeggen, gewoon heerlijk gaan genieten, maar dat komt vast helemaal goed!
wij zijn een keer naar cran canaria all inn geweest en is ons echt super bevallen. het dringen viel echt mee hadden altijd zonder moeite een plekkie. er was elke dag wel herhaling maar ook elke avond andere dingen erbij. dus de standaard dingen zoals patat ed was er elke avond wel handig voor de kids vond ik toen. want die van ij zijn geen alleseters. maar zelf kun je dus lekker afwisselen. wel vond ik de drankjes heel erg waterig maar jah ze moeten het geld ergens weer uithalen denk ik dan. dat schijnt vaak zo te zijn.
Wij gaan vaak all inclusive en bevalt ons altijd goed. Je moet alleen wel in de betere hotels zitten. Ontbijt vind ik altijd het lekkerst met een lekker gebakken eitje op brood. 's Middags en 's avonds is het gewoon warm eten en zit er altijd wel wat bij. Vaak is er ook een uitgebreide salade bar waar je je eigen salades kan samenstellen. Toen wij in Egypte zaten kon je tijdens de lunch en dinner zelf je pasta samen stellen en dat bereidde ze dan voor je neus. Bij het ontbijt kon je een eitje samen stellen en bakte ze dan ook voor je neus. Daar moest je wel elke ochtend even 5 minuten voor in de rij staan. Meestal wordt dit omschreven als "live cooking". Van achteraan sluiten bij het bufet heb ik nooit last gehad. Vorige vakanties konden we elke keer heerlijk buiten zitten met uitzicht op zee. Drankjes vond ik elke keer erg zoet, maar dat vind ik al snel. Dus bij de drankjes deed ik dan wat water om de smaak wat te neutraliseren. Met kinderen is het extra handig omdat ze niet lang hoeven te wachten bij een hotel of dat je zelf nog aan de slag moet in de keuken.
dank jullie wel voor de reacties! ik ben aan het lijnen dus ik eet sowieso niet veel. Maar zie het daar wel. Het is meer voor de kids dat het eten goed is enzo dat ze niet ziek worden. Hoop eigelijk dat ze ook light dranken hebben. Anders dan drink ik wel water. Ach ja, het is maar voor een weekje he