We zijn weer handig bezig...helemaal door hoe de familyfix in de auto moet. Peuleschil...alleen we krijgen de afsteunpoot niet uitgeklapt. Staat ook niet in de beschrijving. Wie oh wie kan ons helpen?
Hahaha....herken het helemaal. Ben pas bevallen, maar vlak voor en vlak na de bavlling al zo staan klungelen met al die 'handige' dingen. Familyfix vind ik overigens wel echt een uitkomst hoor!!! Succes met de 'laatste loodjes' En geniet van je kleine mannetje straks!
Dank je wel en jullie gefeliciteerd! Echt zo dom dat er in de beschrijving en op het apparaat zelf niets over staat...je gaat toch niet zomaar rukken en plukken alhoewel we er al best hard aan hadden getrokken. Maar het is idd ideaal! En we hebben zelfs nu nog meer ruimte bij de voorstoel over omdat de MC nu hoger staat.
Hahaha, wij zaten met precies hetzelfde! Ik heb overal gezocht naar een knopje of weet ik wat.. stom!!
Wij ook zo. Wilden ook MC bellen, maar die waren al dicht. Na veel googelen eindelijk een topic hier op het forum gevonden die hierover ging...maar dus echt gewoon na bijna een uur googelen.
Hallo dames, wij hebben de isofix en aan de poot zit een grijs dwarsbalkje en deze moet je dan verdraaien, deze zit net onder de knop waar je de achter kant mee kan verstellen om hem in de beugels te zetten, snappen jullie me nog haha succes met het instellen groetjes babs
Ghehe, herinner me nog al te goed hoe dat ging toen we het ding gingen installeren.. wat een gedoe zeg. Mijn man was maar bezig. Heb toen ook lopen googlelen en toen vond ik het ineens.