tijdstip testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door arojewski, 5 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arojewski

arojewski Lid

5 jan 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben sinds eind juni 2013 gestopt met de pil, helaas tot nu toe zonder resultaat.
    Aangezien mijn menstruatiecyclus een beetje onregelmatig is ( 1e maand netjes 28 dagen, daarna variƫrend van 35 tot 54 dagen) heb ik toch maar ovulatietesten bestld via internet. In de beschrijving staat alleen dat het beste tijdstip om te testen om 12 uur 's middags is, dan ben ik (uiteraard) aan het werk, ik vroeg mij af of iemand er ervaring mee heeft om direct in de ochtend, of 's avonds te testen.. krijg je dan echt een minder goede uitslag? 2e vraag is, vanaf welke dag kan ik het beste gaan testen gezien de onregelmatige cyclus?

Ik hoop dat jullie een antwoord voor mij hebben.. ik snap er helemaal niks meer van.:(

Groetjes Anouk

2. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik werk ook de hele dag en kom zo rond vijf uur thuis en doe dan de test, gaat prima.

Beste is geloof ik tussen tien 's morgens en acht uur 's avonds.
    Deze week vakantie en toen deed ik het op een andere tijd.

Ik ben ook erg onregelmatig en test me helemaal suf want wil het eitje echt niet missen. Ben denk begonnen op dag tien ofzo haha.
    Had nu een knaller op dag 30 ofzo

3. arojewski

arojewski Lid

5 jan 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! Geeft weer iets meer duidelijkheid! Nee ik idd ook niet haha! Succes :D

Deel Deze Pagina