Zou voor marktplaats gaan en dan ophalen. Wij ook gedaan vorig jaar en wastafel perfect met bon zelfs nog.
Gamemania idd, soms komen er een pasr beschikbaar. Zo heb ik die van mij 2 weken geleden ook kunnen bestellen en volgende dag in huis. Intertoys hier had er ook 2 op voorraad vorig weekend, maar toen had ik er al een en niet meer nodig.
Wij hebben hem ook van marktplaats! Was even flink zoeken maar hier inmiddels al een half jaar plezier ervan!
Als je het 2e hands koopt, vraag dan om er even mee te spelen zodat je kan zien of de controllers goed zijn. De lite is ook wel goed. Kan je alleen niet mee op de tv maar qua prestaties is die gewoon goed van wat ik begrijp uit facebookgroepen.
Ik heb op 4 april een Switch Lite besteld bij de Otto, nog steeds niet binnen terwijl de website aangaf dat hij op voorraad was. Otto is echt geen aanrader! Klantenservice kon me niet helpen. Uiteindelijk via Facebook contact gehad en ook daar weten ze het niet. Wel een korting gekregen van 10,- maar het is een moederdagcadeau dus hoop dat hij wel op tijd binnen komt...
Wow wat een bedragen zeg. Afgelopen zomer hebben we er 1 meegenomen vanuit Spanje voor de helft van de prijs. Otto kun je gelijk een switch bestellen. Het is betrouwbaar, we bestellen daar vaker.
Ja echt de bedragen zijn belachelijk... otto levert pas is juni en hij is 17 mei jarig... als het niet anders is dan is het zo maar liever heb ik er dan al 1.
Je kan altijd nog een leuk spel cadeau geven en zeggen dat de switch iets later komt. Zo’n cadeau is het wachten vast waard. Maar het liefst heb je alles natuurlijk in huis.
Ik schrik er eigenlijk van. Wat die nu kost. Ja het zou leuk zijn om op de verjaardag zelf te hebben. Moeilijk....
Hij word 7 en heb al laten weten dat de switch heel moeilijk is aan te komen vanweg Corona. Dat het uit China komt en dat we ons best doen. Hij snapt het wel al hoopt hij natúúrlijk dat het wel lukt. Hij moet zelf ook een klein bedrag mee betalen en heeft heel lang getwijfeld maar nu hij er uit is wil hij heel graag. Hij twijfelde alleen omdat hij meerdere cadeautjes wilde op zijn verjaardag vandaar dat hij zelf mee betaald zodat hij aan de opa's en oma's en ooms en tantes wat anders kan vragen Heb inderdaad al een spel besteld en een hoes anders moet hij het daar mee doen. Het Cadeau is het wachten waard zullen we maar zeggen. Bedankt allemaal voor het meedenken in ieder geval!
Ik zou nooit meer tweedehands doen. Hebben wij ook gedaan. Bleek achteraf dat hij een keer gevallen was en alle spelletjes waarvoor je moet kalibreren niet kon doen. Ook werkte een Joycon niet goed. Daarna nog een nieuwe moeten kopen. Dat was dus een duur grapje...