Niet van een site, maar zelf een Sint en Piet slinger gemaakt. Stuk lint genomen en diverse soorten inpakpapier. Daar stroken van geknipt en dubbelgevouwen. Dan vlaggetje knippen en over het lint vouwen en vastplakken. Zie hier het resultaat. En ik ben er niet een van de liniaal, dus niet overal even breed.
Vanochtend gedaan op school Met fondant ( en andere versiering) en taai taai koeken versieren Op school gingen ze sint en piet maken
Deze heeft Quinten gemaakt vond hem wel erg lief geworden, en hij mocht niet hangen dus ligt oo tafel ondertussen nog iets verder versiert met pietjes
hiihi nou dit heeft mijn dochtertje gemaakt.. ik heb de sint eerst getekend en zij met verf ingekleurd
haha ja hier nam ze ook 1 hap .. maar dat ik zei doe maar niet dat is goor heeft ze het eigenlijk niet meer gedaan waarschijnlijk vond het ze het zelf ook vies
Hier halen wij op school veel leuke ideetjes vandaan. Wel een flink stuk naar beneden scrollen. www.jufjanneke.nl | Sinterklaas
2 stroken papier op elkaar nieten, een boterbakje er tussen lijmen. Een keukenrol als mast in het bakje zetten en met een vlaggenlijntje vastmaken. De stroken en de mast kun je laten versieren. Ik heb geen foto want ik heb het op het werk met de kinderen gemaakt.
Leuke ideeën, vooral die krans! Wij hebben afgelopen weekend een sint/pietenhuis in elkaar gezet, was een knutselpakket van het kruidvat geloof ik, groot succes! Dit weekend gaan we een stoomboot maken...