Grrr moet het even kwijt meiden.. Vandaag een nieuwe laptop gekocht.. 650 euro lichter en vriendlief en ik natuurlijk hartstikke blij.. We konden er gelijk mee aan de slag.. We hebben vanmiddag dus ontzettend zitten genieten van ons nieuwe laptopje.. Daarna dat ding uitgezet en gaan eten, hond verzorgen en dan bankhangen.. Vriendlief wilde nog even wat internetten op de nieuwe laptop.. Wat meen je, we kunnen hem niet meer opstarten.. Het enigste van ie nu nog aangeeft is BOOTMGR is missing, press ctrl,alt,del to restart.. Nou je kunt wel duizend keer dit blijven herhalen.. We komen er gewoon niet meer in.. Ben maar even achter onze oude vertrouwde laptop gekropen.. Vriendlief zit balend voetbal te kijken en ik ben hartstikke pissed off.. §è!(!"'!è§" apparaat!!!!!! Bah, maandag maar weer terug na de M-markt.. Staat er ook nog mooi op de bon, laptops mogen niet geruild worden, nou reken maar dat ik dit "§'é"'"é!è ding omruil.. Schandalig dit.. Je kunt een nieuwe laptop dus tegenwoordig maar beter NIET meer uitzetten dan blijft ie het tenminste gewoon doen.. Grrrrrrrr, gooi hem dadelijk door de kamer, of zal ik de hond nog maar trakteren op een extra rondje, raas ik ook een beetje uit.. Danke voor het lezen..
Dat is balen!! Zul je zien dat als je bij de winkel terugkomt, ze hem aanzetten en hij het gewoon doet......heb het ook een keer gehad. Toen ben ik ook teruggegaan en deed hij het ook gewoon. Heb wel een nieuwe meegekregen gelukkig, want ik vertrouwde het voor geen cent. Maarre, ga maar even lekker met je hond naar buiten!!
nee, helaas alles was kant en klaar geinstalleerd.. Windows stond er ook netjes op.. Dus heb helemaal niets om eventueel te resetten ofdergelijke.. Zonder schijfje kunnen we niks doen dan?
nee klopt.. is waarschijnlijk vista? dan moet je of van media markt een schijfje hebben gehad.. of je hebt net een melding gehad bij de eerste keer opstarten dat je zelf een herstel cd moest maken.. ? bij m-markt hebben ze wel een beroerde klantenservice vind ik trouwens.. maar je kunt kijken of je daar alsnog de install cd kunt krijgen omdat ze jou daar niks van verteld hebben enzo? hier kun je eea vinden over de melding: [Vista] bootmgr ontbreekt - Windows Clients - GoT
is heel makelijk haal een vista of windows 7 cd . stop die in je dvd drive. start je laptop op ga je waarschijnlijk gelijk door naar de instal scherm van vista of windows 7. de fout is software matig ,virus kan de boosdoener zijn . ik heb verschillende windows 7 dvd's liggen, pb je adres stuur ik er een toe
Het is geen vista.. Windows 7 zat erop.. Er is helemaal niets bijgeleverd of verteld geworden.. Ook hebben we geen melding gehad van het maken van een herstelschijfje, dat lees ik net in het 100 bladzijde tellende boekje.. Weer een les, eerst lezen dus.. Ik hoop maar dat ze me helpen, anders ben ik bang dat ik me niet al te netjes kan houden.. Kan zo ontzettend boos worden.. Vind het echt een dure aankoop en dan nog geen paar uur plezier ervan en dan houd dat stomme ding het al voor gezien.. Maar bedankt voor jullie aangebode hulp, heb zelf ook al gegoogeld maar kom der niet uit.. AL die benamingen, daar gaan mij de ogen van dicht..
Lovewinnie dat vind ik echt super aardig van je aangeboden, maar ik ga maandag gewoon terug.. Kan er vandaag of morgen toch niets meer aan veranderen.. Du sik stop dat ding dadelijk terug in de doos, en dan maandagmorgen na de M-markt.. Voor die 650 euro vind ik gewoon dat er goed materiaal geleverd moet worden.. Daar betaal ik potverdrie toch voor, denk ik dan.. Mocht ik bot vangen maandag, wat ik niet hoop, dan pb ik je wel even.. Nogmaals bedankt..
Het is wel te fixen, maar dan nog zou ik wel teruggaan. Dit is waardeloos! Gewoon bij je standpunt blijven, en zeggen dat je m om wil ruilen want hij functioneert niet. Laat ze maar hoog en laag springen, gewoon voet bij stuk houden want dan zijn ook zij verplicht om terug te nemen!
Tjonge, wat een verhaal! Gewoon mee teruggaan en wie weet wat ze nog zeggen of doen! Ik heb er zelf geen verstand van, maar ik wens je/jullie veel Succes!
ik had het ook,toen ik een paar jaar geleden een comp kocht. wat bleek. een stekker binnenin zat er niet in,die zat gewoon los. ook heel leuk. gewoon terug gaan naar media hoor.
jammer is dat he.. Mijn moeder heeft nu een paar maanden een computer (helemaal trots want ze heeft leren internetten op een cursus). Nu is dat ding al voor de tweede keer stuk (moederbord 1ste keer) hij is nu alweer 6 weken voor reparatie. En nog doen ze moeilijk over een vervangende computer, schande!
Ik zou maandag dat ding op de toonbank flikkeren en zeggen ik wil mijn geld terug! NU! En dan ergens anders een laptop kopen. Geef ze niet de kans om je aan het lijntje te houden... Heel veel succes ermee.
He Gadverdamme,wat klote zeg!! Ik had ook pissed-off geweest !! Ik hoop dat je er uit komt maandag..Hebben ze bij jullie geen koopzondag?
Amigo, Ik heb net aan mijn man gevraagd, (hij is ICT'er). Hij zegt; Probeer eens de laptop op te starten met de f8 of f9 knop ingedrukt vanaf het begin. Je krijgt een menu te zien. Kies de optie laatste juiste bekende instellingen. Kies die optie en dan zal het weer goed moeten starten. En anders een keer in de veilige modus opstarten ook dmv f8 of f9 knop. Groetjes en succes
hoezo frustrerend!! succes maandag echt balen... wel lief dat jullie allemaal helpen! Had ik ook graag gedaan maar helaas heb ik echt de ballen verstand van laptops toen ik er laatst een kocht wist ik alleen dat hij rose moest zijn hihi vind alles in het rose geweldig en toch hebben ze me geen barbie genoemd hihi laat je weten hoe het afliep maandag zal duimen voor je
ik kan je nu al vertellen dat je je geld niet terug krijgt en ook geen neiuwe, ze gaan hem laten maken. ga ff zeuren om het nummer van het merk wij hadden heb binnen 2 weken terug. wij hadden het precies het zelfde ben flink boos geworden en we kregen het nummer van toshiba. 2 dagen later werd hij opgehaald en binnen 2 weken was hij terug. als we het via de mm hadden laten doen duurde het 6weken.
das ook wat als je hem dan voor werk ofzo aanschaft... vind die 2 weken al lang laat staan dat je er 6 moest wachten zeg
echt waardeloos zeg! mee terug gaan en andere eisen! iig je niet laten afschepen! succes ermee! en ja haha ik zou hem allang door de kamer hebben gesmeten met computers heb ik weinig geduld........