Vorige week vrijdag ben ik geopereerd aan mijn voet. Ze hebben een stukje bot weg gehaald van mijn hiel. Na de operatie hebben ze er gelijk gips omheen gedaan. Ik mag er niet op lopen en moet tot 3 januari dus op krukken lopen. Nu ben ik afgelopen woensdag uitgeleden met mijn krukken in de gang omdat de vloer nat was en ik dat niet heb gezien. Ik heb toen 1 stap er opgezet. misschien 2 stappen. Ik heb nu de afgelopen 2 dagen steeds meer en meer pijn. Echt pijn. Letterlijk voelen waar de wond zit, waar er bot is weggehaald. Ik gebruik nog steeds 4x 1000 mg paracetamol (op advies van het ziekenhuis), maar de pijn komt daar gewoon door heen. Wat vinden jullie moet ik maandag het ziekenhuis bellen of is er iemand die hier ervaring mee heeft en zegt, ja dat kan goed kloppen!! Ben al 3x eerder geopereerd en heb nooit last gehad dat de pijn na een week erger werd.
ik zal straks zelfs nog bellen of anders morgen vroeg, klinkt niet echt goed, kans dat de hechtingen zijn open gegaan is best groot. sterkte met de pijn, ik hoop dat je echt gips hebt en geen kurken spalk die zitten zo pijnlijk
Nee het is echt gips. Maar de pijn is echt met vlagen. Voel nu dat het bot heel erg zeer doet. Heb ook het idee dat het gips heel veel druk geeft op die plek. Terwijl ik dat de eerste dagen niet had, of geen last van had.
Ik zou misschien toch nu maar even bellen... Straks zit het gips misschien toch niet zo goed of knelt het en dan heb je misschien een groter probleem! Sterkte ermee...
Bij mij op mn werk (spoed van een ziekenhuis) is het gebruikelijk dat je in zo'n geval even langs komt om het na te laten kijken. Even bellen dus meid.
Ik ga morgen even bellen. Nu kunnen we niet weg. Kleine man ligt te slapen en nergens een oppas in de buurt. ze zijn allemaal elders kerst aan het vieren. Dat ene nachtje maakt me dan ook niet meer uit. Bedankt idd voor jullie reacties!!!
Verstandig en als het niet gaat gewoon eerder bellen. Hou m in ieder geval goed hoog en let er op dat je tenen goed van kleur en temperatuur blijven.
Mijn tenen zijn nog steeds roze van de jodium hiihihihihi. Ik lig nu op de bank met mijn been op 2 kussens en in bed staat mijn bodem al omhoog. Lang leve de verstelbare bedbodems!!!
Ik zou morgenochtend zeker bellen, en mocht de pijn voor die tijd nog erger worden eerder aan de bel trekken. In het ergste geval de kleine mee nemen naar het ziekenhuis. Als je een zwelling ofzo krijgt dan komt dat natuurlijk onder druk te staan omdat het nergens heen kan door het gips.
Oh ik ken het, hier hetzelfde gehad alleen was er niks ernstigs had alleen mn wond een flinke klap gegeven waardoor hij weer erg pijnlijk en trekkerig was maar na een anderhalve week werdt dit beetje bij beetje beter.... Misschien kunnen ze even naar de wond kijken!
Zo duurde even hoor maar daar ben ik weer. Ik heb ze gisteren ochtend gebeld. Mocht gelijk komen. Ze hebben het gips open gemaakt. De wond ziet er keurig uit niet rood niet wit niet ontstoken niets!! Ze hebben opnieuw het ingepakt en het oude gips er omheen gedaan. Hier omhoon weer verband zodat het er toch stak/los omheen zit. Ook heb ik zwaardere pillen gehad om de pijn te verlichten. Helaas heeft dit gisteren niet geholpen. Wacht nu af wat de pillen vanavond doen en als de pijn weer zo erg is ga ik morgen weer bellen. Ik heb over het algemeen in de avond de meeste/ergste pijn. Ze konden dit in het ziekenhuis niet verklaren. Ik hou jullie nog op de hoogte!!!