Lieve Dames, Er word weer gesproken over een koude winter met veel sneeuw! Nu hebben mijn vriend en ik zojuist een slee besteld, en nu zijn we nog opzoek naar een lekker warm skipak, maar niet al te duur! Ik ben overal aan het neuzen maar kan gewoon niets vinden, zijn wij te laat opzoek gegaan hierna? Ik hoop dat jullie nog wat tips hebben, zodat we via een of andere webshop voor ons dochtertje nog een mooie skipak kunnen scoren! Alvast bedankt! Groetjes Pink
via kleertjes.com misschien? Ik vind ze zelf vrij duur, weet niet wat je uit wilt geven. Voor een lager budget kun je eens bij de Hans Textiel kijken.
wacht ik maak even een foto...heb een onwijs leuke! van de V&D ook nog 1 van h&m... ik ga de foto straks uploaden
Ik heb vorig week een skipakje gekocht in een tweedehandskleding winkeltje.. Was een rib uit mijn lijf namelijk 7,50 euro
ik heb mijn skipak bij de hema gekocht. Bij de grotere hema's hebben ze een wintercollectie. HEMA - babyskipak Liefs
Kijk een even op www.bonprix.nl Als je dan bij de trefwoorden sneeuwpak intypt dan heb je een 2-delige (jas en aparte broek) set voor 29,90. Ik heb het vorig jaar voor mijn zoontje ook gekocht (maat 80) toen was hij net 1 jaar en hij heeft het heel veel aangehad. Veel liefs Nataly
Heb gisteren een skibroek in maat 80 gekocht bij OTTO, zag dat ze daar ook skipakjes hadden voor niet teveel geld.
Ik ga vanmiddag naar de stad; ik hoop nog een skibroek/skipak te vinden in maat 92, maar vrees dat ik te laat ben....
Ja, Adi het is verschrikkelijk..... Zag vorige week nog pakken bij de Prenatal, zullen wel op zijn inmiddels. Heb heel het web afgestruind. Online nergens meer wat te vinden in 92, damn!
Hier hadden ze zondag bij de C&A nog veel hangen in de grotere maten, dus misschien kun je daar even kijken. Alleen vond ik die niet extreem dik. Overigens, ik ga deze topic even misbruiken: ga jij je zoontje nog op KDV plaatsen, of ben je van dat idee afgestapt?
'k heb zelf al vroeg alles in huis gehaald. De overbroek heb ik al eind oktober besteld. Mijn schoonzus zoekt er nu ook nog een, maar kan 'm al nergens meer aankomen. Afgelopen weekend de snowboots nog gekocht voor het geval die ook snel op zouden zijn. Met dit soort dingen moet je volgens mij altijd heel erg vroeg zijn, maar wellicht komen er weer nieuwe sneeuwbroeken.
Ja wsl in jan. Adi! Ga vanmiddag wel even naar de C&A. Prenatal had er nog 1 in maat 92, in het roze.... Ja, zo desperate ben ik nu ook weer niet, haha! Scapino op. V&D en Hema ook nog maar even proberen.