hele leuke en niet duur op de site www.dpam.com is een franse winkel. Werkt super. Binnen 2 dagen heb je het thuisbezorgt. Tenminste als TNT niet staakt!!!!! zo ie zo leuke kleding op die site. De pyama's met voetjes zijn heerlijk en lekker warm. echt super. Ik heb vanaf geboorte tot nu elke maat nog besteld
heeft hans textiel ook geen sneeuwpakken meer??? Vorig jaar wilde ik het eigenlijk niet doen, dus heb echt tot eind januari gewacht en toen in de aanbieding toch 1 gekocht. 2 maten te groot toen maat 86 en die is nu ook nog ruim. Maar ze kan er nog lekker in.
Kopen jullie ook skipakken en snowboots voor kinderen die nog niet loslopen? Ik zit nu te twijfelen. Diyana loopt los, maar nog niet stevig genoeg om door de sneeuw te kunnen banjeren. Aldin zet zijn eerste losse stappen deze week, en Melisa nog helemaal niet. Hebben die dan iets aan zo'n sneeuwpak? Maar dadelijk lopen ze over een maand alle drie, en zijn alle pakken uitverkocht... Ppfff. wat zouden jullie doen?
Heel leuke site, maar ik kom niet uit de maten! Er is een omrekentabel maar dan nog kom ik er niet achter welk getal een maat 92 is?
Shit, ze zijn nu echt overal zo'n beetje weg... Ik heb er eentje gekocht in maat 74, maar die is niet echt ruim meer. Wel mouwen/pijpen die lang genoeg zijn, maar vooral in de breedte... Smal ding! Hij kan wel, ook met een dikke trui, maar ook nog 3 mnd?? Nou ja, anders verkoop ik hem wel in januari aan een desperate mama en koop ik zelf nog een nieuwe in de uitverkoop Want maatje 80 is nu toch echt in heel NL ongeveer uitverkocht...
adi, ik kan je aanraden dat zeker te doen, mijn dochter liep vorig jaar 2 maandjes los en in de sneeuw was dat nog erg moeilijk. Maar, ze kon heerlijk gaan zitten in de sneeuw en zo alles ontdekken. Ald ik al je verhalen zo lees, is dat voor jouw kindjes ook wel wat. Je hoeft niet bang te zijn dat het nat of koud is, ik vond het een fijn idee. En het is ook heerlijk warm op de slee.
gentle, heb even voor je gekeken. Weet niet of je het iets vind, maar op marktplaats zijn verschillende pakken in maat 80 te krijgen.
Op marktplaats is een hele run op skipakjes.. Ik heb er op 5 geboden en echt binnen 5 minuten was ik al overboden.. Slimme zet als je er nog eentje op zolder had liggen
Ja, daar zijn ze inmiddels net zo duur als mijn nieuwe... Ik denk dat we toch maar gewoon deze gebruiken voor zo lang het duurt. Er schijnen ook alweer winkels nieuwe in bestelling te hebben, maar dat duurt dan even een paar weken.
www.dpam.com is frans maar kan je helemaal rechtsonder de site op engels zetten. je hebt de producten binnen 2 dagen in huis. echt super. en heel leuke kleding. de maten gaan op maanden/ jaren en centimeters. Als je op de maat gaat staan staat er automatisch het aantal centimeters bij. Daar ga ik altijd vanuit, omdat de Franse kinderen kleiner zijn. Dus 6 maanden is niet altijd 6 maanden bij ons. ze werken soms met andere maten zoals 54 cm, in NL hebben we 56cm. Dit zijn de maten: NA = geboorte 50 cm 1 maand = 54 cm 3 maand = 60 cm 6 maand = 67 cm 12 maand = 74 cm 18 maand = 81 cm 23 maand = 86 cm 3 jaar = 94 cm 4 jaar = 102 cm 5 jaar = 108 cm 6 jaar = 114 cm etc kijk maar op de site deze dingen zijn zo leuk. en deze pyama's zijn super. hebben voetjes en zijn heerlijk warm. Ze hebben nu ook leuke aanbiedingen tot 50% Sleeper - Baby - Sleeper DOGARBRE - Marron fonce Bodysuit - Baby - Bodysuit BODYJUNGL - Vert moyen klinkt misschien raar dat ik het zo promoot, maar ik heb ik frankrijk gewoond en onze zoon is daar geboren. dit was mijn favoriete winkel en ben blij dat ik het nog op internet kan krijgen. oja. Als je kind van knutselen houdt en maakt er een zooitje van. kijk eens naar dit van stof Smock - Children - Smock TABLICHOUET - Violet moyen van plastic Smock - Children - Smock TABLIGOM - Raspberry zoekterm in engels is; smock (uiteraard ook in jongenskleuren) succes
Ben met mn vriendin en de kinders naar de 'grote' stad geweest en we zijn geweest bij de hema, vd, we, zeeman, bristol en prenatal. Gebeld: hans textiel en de scapino. Allemaal niks, ook niet via de webwinkels van hm bijv. Mijn man zegt: doe er een joggingbroek onder en maak je niet zo druk, maar ja, mama's he!
vergeet ik helemaal te reageren op skipak. Voor meisje met maat 80 is alleen de lichtroze nog te krijgen, maar dat moet dan net je smaak zijn DPAM:Clothing and footwear for children from 0 to 2 years: Coats, jackets