www.olliewood.nl heeft goedkope prijsjes en soms leuke dingen. Ik haal heel veel merkkleertjes van de amerikaanse ebay www.ebay.com voor een voordelig prijsje.
@carla1980; bedankt voor de link van kleertjes.com, heb me niet kunnen inhouden, heb zoveel besteld!! haha, leuk!!
in Tilburg centrum zelf: Juffertjes en heertjes Shoeby Mexx Esprit in de V&D C&A en als webwinkel: kinderkleding-tekoop.nl is de webshop van 't Elfje (Hoefstraat)
hoi Ik bestel bij http://www.baciokids.nl/ dat is bij jou in tilburg en ik bestel bij www.lollypop.nl in eindhoven en anders bij mij in de stad ion rotterdam bij Coccinelle.nl | Exclusieve merken babykleding, kinderkleding, kinderschoenen en merkschoenen voor Volwassenen. liefs Citta
voor een feest ken je hier ook jurkjes bestellen In onze shop - Manou fashionkids - Kate Mack - Bonnie Jean - Sarah Louise - Kaiya Eve - Rare Editions
Kinderkleding en Babykleding | Online kinderkleding bij Happybee.nl. Is een erg leuke site met merkkleding maar wel betaalbaar. En ik heb ook weleens op Name it kinderkleding en babykleding. Name it bij Mamaenkids en Babyundkinderkleidung geshopt! Groetjes Lycke
juffertjes en heertjes (en baccio trouwens ook) vind ik echt belachelijk duur! ik ga dus geen 120 euro voor een tshirtje betalen, hoe leuk hij ook mag zijn. dat doe ik voor mezelf niet eens, en dan zit er heel wat meer stof aan. shoeby en esprit in v&d gaan allebei pas vanaf maat 92 (wel heel veel leuke dingen, met name esprit) en mila zit in 86, dus gaat m voorlopig nog niet worden.